داغ ترین ها :
دو خانواده جدید با نام های گلکسی R و P جایگزین خانواده Galaxy j

دو خانواده جدید با نام های گلکسی R و P جایگزین خانواده Galaxy j

با توجه به شایعات منتشر سامسونگ قصد دارد تا سری J را به کلی حذف کند. این کمپانی قصد دارد تا بعد از حذف این سری، دو خانواده جدید با نام های R و P را جایگزین آن کند. این شایعات از کشور چین شروع به پخش شدن کرده است و یک درز دهنده از کشور چین با نام @MMDDJ_, در غالب یک توئیت این خبر را منتشر کرده است. به گفته برخی تحلیلگران این خبر می تواند تا حدودی درست باشد زیرا اکثریت توئیت هایی که این فرد انجام داده است، درست بوده اند.

سری گلکسی j سامسونگ

این درز دهنده ادعا می کند که سامسونگ این دو خانواده جدید را برای رنج میان رده و پایین رده در نظر گرفته است. این فرد همچنین ادعا که طراحی گوشی های خانواده P توسط شرکت دیگری انجام می شود و این سری فقط نام سامسونگ را به دوش می کشد. این موضوع بدان معناست که سامسونگ هزینه های کمتری برای تولید گوشی های این مدل متحمل می شود و بعد از اینکه شرکتی دیگر گوشی را تولید کرد، سامسونگ با انتخاب بین گوشی ها و همچنین ایجاد تغییرات کوچک، می تواند یک گوشی جدید تحت نام گلکسی را به بازار عرضه کند.

شایعات دیگر بیان می کنند که سامسونگ قصد دارد سری J را فقط از بازار چین خارج کند و عرضه آن در دیگر بازار ها ادامه خواهد داشت. البته این شایعه فقط مختص سری J نبوده و سری های On و C را نیز در بر می گیرد و بیان می کند که این دو سری دیگر نیز به سرنوشت سری J دچار خواهند شد.

pr چیست

Word PR on newspaper. Wooden letters

با این تفاسیر اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، بیانگر آن است که سامسونگ سیاست های خود را در بازار چین تغییر خواهد داد و سعی خواهد کرد تا رضایت کاربران در این کشور را بیشتر جلب کرده و میزان فروش خود در بازار چین بالاتر ببرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%82%d8%b5%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%af%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%86/
ads
ads