داغ ترین ها :
سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد

بالاخره بعد از کش و قوس فراوان گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 9 معرفی گردید. از مدتها قبل شایعات فراوانی در رابطه با این گوشی در فضای رسانه ای حوزه تکنولوژی منتشر گردیده بود که بعد از معرفی مشخص بسیاری از این شایعات درست بوده و تعدادی دیگر غلط.

با معرفی این گوشی توسط کمپانی سامسونگ، مشخص گردید مانند آنچه که از قبل پیش بینی می شد، صفحه نمایش این گوشی در سایز 6.4 اینچ خواهد بود که با این تفاصیر شاهد 0.1 اینچ رشد نسبت به نسل قبلی این گوشی هستیم و با سایز 6.4 اینچ این محصول در جرگه فبلت ها قرار می گیرد. نیاز به توضیح نیست در رابطه با اینکه جنس پنل صفحه نمایش این محصول Super AMOLED بوده که از استاندارد HDR10 بهره می برد و رزولوشن آن 2960×1440 پیکسل خواهد بود. همانطور که انتظار می رفت اسکنر اثر انگشت این محصول در قسمت پشتی قاب و در زیر دوربین دوگانه قرار دارد.

قبل از خرید گوشی های سامسونگ بررسی کنید: قیمت گوشی سامسونگ

بخش دیگر سخت افزاری، دوربین می باشد که شاهد کیفیت فوق العاده ای در این دوربین هستیم. گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی قاب بهره می برد که دو سنسور 12 مگاپیکسلی کیفیت عکسبرداری مناسبی را برای این محصول به ارمغان آورده است. با یک نگاه دقیق تر می توان دریافت که دریچه دیافراگم سنسور ها در بازه 1.5 تا 2.4 قرار دارد که در کنار ویژگی های دیگر عکسبرداری با کیفیت بالا در انتظار کاربران خواهد بود. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی با ویژگی های عالی، عکسبرداری سلفی با کیفیت خوبی را به ارمغان خواهد آورد.

اما در بخش پردازنده دنیای متفاوتی در انتظار ماست. مانند گوشی های هوشمند گلکسی S9 و +S9، این گوشی از چیپست اگزینوس 9810 بهره می برد که در کنار آن هشت هسته با قدرت خوب، پشتیبان پردازنده این گوشی است. یکی دیگر از نکات مثبت در رابطه با این گوشی بهره بردن از گواهینامه IP68 خواهد بود که مقاومت در برابر گرد و خاک و آب را در پی دارد.

نقطه تمایز این گوشی نسبت به دیگر گوشی های هوشمند بهره بردن از قلم S-Pen است که در این گوشی شاهد ترقی آن هستیم.  قلم S-Pen این محصول از قابلیت های بیشتری بهره می برد که می توان به پشتیبانی آن از بلوتوث اشاره کرد. با استفاده از این قلم می توان از فاصله ای نزدیک به گوشی فرمان عکسبرداری داد و این قلم از فاصله 10 متری تا مدت زمان 30 دقیقه پاسخگو کاربر خواهد بود.

این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد که با قابلیت فست شارژ ورژن 2.0، دیگر نگرانی ای برای کاربران در رابطه نگه داشت شارژ گوشی نخواهد داشت. در بخش رم و کارت حافظه شاهد دو مدل از این گوشی هستیم. نسخه اول با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت در دسترس کاربران خواهد بود که نگرانی ای از بابت اجرای برنامه های سنگین برای کاربران نخواهد داشت. اما اگر احساس می کنید که این قابلیت ها برای شما راضی کننده نیست، می توانید از نسخه دوم با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت استفاده کنید که دیگر جای هیچ بحثی باقی نخواهد گذاشت.

گلکسی نوت 9

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-9-%d8%a8%d9%87-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4/
ads
ads