داغ ترین ها :
سرویس اشتراکی تلگرام به‌زودی معرفی خواهد شد

سرویس اشتراکی تلگرام به‌زودی معرفی خواهد شد

گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه به زودی سرویس اشتراکی تلگرام با هدف عدم نمایش تبلیغات در اختیار کاربران این پیام رسان روسی قرار می‌گیرد. یکی از سرویس‌هایی که طی سال‌های اخیر توانسته کاربران و مشتریان بسیاری را به دست آورد، پیام‌رسان تلگرام است که البته از دسترس خارج شدن فیسبوک و واتساپ نیز کمک قابل توجهی به رشد تعداد کاربران این پیام‌رسان روسی کرد. البته تلگرام چالش‌های متعددی نیز پیش رو دارد که یکی از آن‌ها تبدیل ساختن مشتریان جدید به کاربران وفادار خواهد بود.

 

مشاهده لیست قیمت امروز گوشی موبایل در سایت تکنولایف: قیمت گوشی

 

راهکار تلگرام نیز برای رسیدن به چنین هدفی در نوع خود جالب است. پیام‌رسان روسی تاکنون امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار داده و به نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد و ویژگی‌های بیشتری را در آن مشاهده کنیم. گویا یکی از این ویژگی‌ها نیز سرویس اشتراکی تلگرام خواهد بود که درآمد این پیام‌رسان را از نشان دادن تبلیغات به سمت دریافت حق اشتراک ماهانه ببرد.

درواقع پاول دورف اعلام کرد که تغییراتی را در گروه‌هایی با بیش از هزار کاربر ایجاد خواهد کرد. اگر از کاربران چنین گروه‌هایی باشید و در مدت استفاده از آن، تبلیغاتی را تماشا می‌کنید با استفاده از خرید حق اشتراک سرویس اشتراکی تلگرام می‌توانید نمایش تبلیغات را متوقف سازید. البته اگر علاقه‌مند به خرید حق اشتراک سرویس اشتراکی تلگرام نباشید، همچنان باید تبلیغات به نمایش درآمد را تماشا کنید.

پاول دورف در رابطه با خدمات جدید گفته است:

«ما کار روی ویژگی جدید را شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم طی هفته‌های آینده آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. ویژگی جدید در حالت سرویس اشتراکی ارائه خواهد شد، به این صورت که کاربران با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم می‌توانند نمایش تبلیغات را متوقف سازند.»

گویا صاحبان گروه‌ها نیز قادر خواهند بود تا نمایش تبلیغات تلگرام را متوقف سازند. چنین اقدامی می‌تواند به ادمین گروه‌ها اجازه دهد تمرکز بیشتری روی تجارت خود داشته باشند. تلگرام هنوز مشخص نکرده که سرویس حق اشتراکی جدید این پیام روسی چه هزینه‌ای برای کاربران به همراه خواهد داشت.

 

شاید نیاز داشته باشید:
نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%db%8c-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%ae%d9%88/
ads
ads