داغ ترین ها :
سری ریلمی 9 در چهار مدل به بازار عرضه می‌شود

سری ریلمی 9 در چهار مدل به بازار عرضه می‌شود

اگر به برنامه‌های چند سال گذشته‌ی ریلمی نگاهی داشته باشیم، برند چینی هر سال دو سری از گوشی‌های هوشمند بالارده‌ی خود را به بازار عرضه می‌کرد. با این حال، شرکت چینی مجبور شد به دلیل کمبود تراشه در دنیا عرضه‌ی سری ریلمی 9 را به سال ۲۰۲۲ موکول کند.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

حال، گزارش‌هایی وجود دارد که عرضه‌ی سری ریلمی 9 با تاخیر باعث شده تا شرکت چینی در سیاست‌های خود تغییراتی در نظر بگیرد و درواقع سری مدنظر به جای دو گوشی هوشمند از چهار عضو برخوردار شود. علاوه بر آن، اشاره شده که سری مدنظر در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار هند و سایر نقاط دنیا می‌شود.

انتظار می‌رود سری جدید ریلمی از چهار گوشی هوشمند تشکیل یابد که شامل مدل استاندارد ریلمی ۹، ریلمی ۹ پرو، ریلمی 9i و ریلمی ۹ پرو پلاس می‌شود. البته امکان دارد مدل چهارم با نام ریلمی ۹ پرو مکس نیز روانه‌ی بازار شود. چنین محصولی می‌تواند شروع اتفاق جالبی برای ریلمی باشد.

درواقع مدل‌های گوشی این برند که همراه با عدد به بازار عرضه می‌شوند تاکنون مدلی با پسوند پرو پلاس یا مکس نداشته‌اند. البته ریلمی در مدل‌هایی که با ترکیب حروف و عدد به بازار راه یافته‌اند از پسوند مکس استفاده کرده که می‌توان به ریلمی X7 مکس 5G اشاره کرد؛ محصولی که با تغییر نام به ریلمی GT Neo در بازار چین عرضه شد.

گفته می‌شود که سری ریلمی ۹ در فوریه‌ی سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد تا راهی بازار هند شود. با این حال گزارش‌هایی وجود دارد که برند چینی محصولات جدید خود را در دو رویداد مختلف معرفی می‌کند که می‌تواند اشاره به معرفی محصولات در چین یا کشور دیگری داشته باشد.

متاسفانه اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید برند چینی نشده است، اما انتظار می‌رود که دو مدل پرو و پرو مکس از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کنند. همچنین گفته شده که در پنل پشتی از دوربینی استفاده می‌شود که وضوح تصویر آن به ۱۰۸ مگاپیکسل می‌رسد.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:

مشخصات سخت افزاری ریلمی GT 2 پرو فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9/
ads
ads