داغ ترین ها :
گوشی ردمی K60 معرفی شد

گوشی ردمی K60 معرفی شد

شیائومی از دو گوشی جدید ردمی به نام‌های ردمی K60 و ردمی K60 پرو رنمایی کرد. گوشی ردمی K60 Pro با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود و گوشی ردمی K60 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار خواهد شد. گوشی دیگری به نام ردمی K60E هم معرفی شد که از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده می‌کند.

 

برای خرید جدیدترین گوشی های برند شیائومی از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: موبایل شیائومی

 

ردمی K60 Pro و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

گوشی ردمی K60 Pro

گوشی ردمی کی ۶۰ پرو به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود. صفحه نمایشی که می‌تواند ۱۴۰۰ نیست روشنایی تولید. روی این صفحه نمایش دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. از ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی ردمی کی ۶۰ پرو می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز اشاره کنیم. این صفحه نمایش از HDR10+ بهره می‌برد و حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. ردمی در این گوشی تکنولوژی Auto Brightness 2 را هم معرفی کرد. این تکنولوژی به مرور زمان متوجه استفاده کاربر از گوشی می‌شود و می‌تواند روشنایی صفحه نمایش با به صورت خودکار تنظیم کند.

صفحه نمایش ردمی K60 Pro

گوشی ردمی K60 Pro از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 استفاده می‌کند. این حسگر OIS و EIS دارد. دو دوربین دیگر هم در کنار دوربین صلی قرار گرفته است. دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی که می‌تواند با زاویه ۱۱۸ درجه عکاسی کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

گوشی ردمی K60 Pro

شیائومی تراشه Surge P1 برای شارژ این گوشی استفاده کرده است. این تراشه به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی کمک می‌کند. گوشی ردمی K60 Pro از شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد و می‌توانید ظرفیت باتری آن را در مدت زمان ۱۹ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید.

گوشی ردمی K60 Pro در رنگ‌های سبز و سفید و مشکی و Champion Performance Edition راهی بازار می‌شود.

این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۴۷۵ دلار قیمت دارد. مدل دیگر این گوشی که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۶۶۰ دلار راهی بازار می‌شود.

گوشی ردمی K60

گوشی ردمی K60 به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن به 1440p می‌رسد. این گوشی هم سه دوربین پشت دارد و از باتری ۵5۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

گوشی ردمی K60

دوربین اصلی ردمی K60 از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی OIS دارد. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی از شارژ بی‌سیم ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و شارژ سیمی آن هم ۶۷ وات خواهد بود.

گوشی ردمی K60 در چهار رنگ سفید، سبز، آبی و مشکی راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۳۶۰ دلار قیمت دارد. مدل دیگر این گوشی که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۵۱۵ دلار راهی بازار می‌شود.
خرید گوشی پرچمدار

گوشی ردمی K60E

گوشی ردمی K60E اولین گوشی پرچم‌دار سری K به شمار می‌رود که حرف E داخل آن دیده می‌شود. شیائومی اعلام نکرد این حرف بیان‌گر چه موضوعی خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که E اشاره‌ای به کلمه Efficeint دارد.

گوشی ردمی K60E

گوشی ردمی K60E به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن 1440p خواهد بود. این صفحه نمایش نمی‌تواند تا ۱۲۰۰ نیت روشنایی تولید کند. صفحه نمایش گوشی ردمی K60E از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و با یک لایه گوریلا گلس وکتوس محافظت می‌شود.

دوربین اصلی گوشی ردمی کی ۶۰ ای از OIS استفاده می‌کند، اما از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است. در کنار دوربین اصلی دو دوربین دیگر مشاهده می‌کنید. دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ردمی K60E می‌توانیم به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کنیم. این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی Redmi K60E در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نزدیک به ۳۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.

 

آخرین اخبار از برند شیائومی:
شیائومی بادز 4 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k60-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads