داغ ترین ها :
گوشی‌های سری Redmi Note 11T با پردازنده‌های قدرتمند معرفی می‌شوند

گوشی‌های سری Redmi Note 11T با پردازنده‌های قدرتمند معرفی می‌شوند

گوشی سری ردمی نوت 11 تی در روز سه شنبه در چین عرضه خواهد شد. اینطور که پیداست، گوشی ردمی نوت 11 تی به عنوان جانشین معنوی سری محبوب ردمی نوت 10 که در سال گذشته توانستند فروش بالایی را ثبت کنند، معرفی خواهد شد و به عنوان یک دستگاه با تمرکز روی عملکرد قابل قبول در میان دستگاه‌های مقرون به صرفه شناخاته می‌شود. این کمپانی فاش کرده است که خط تولید ردمی نوت 11 تی شامل دو مدل مختلف با نام‌های ردمی نوت 11 تی پرو و ردمی نوت 11 تی پرو پلاس خواهد بود. در ادامه شما را با مشخصات این دو دستگاه که تاکنون منتشر شده است، آشنا خواهیم کرد.

 

برای خرید جدیدترین های شیائومی روی لینک بزنید: گوشی های شیائومی

 

شیائومی ردمی نوت 11 تی پرو پلاس

بر اساس اطلاعات موجود، مدل پرو پلاس از سری گوشی‌های Redmi Note 11T به عنوان یک قاتل پرچمدار سری ردمی نوت 2022 شناخته می‌شود؛ در حقیقت این دستگاه مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 8100 5G بوده که توسط TSMC با پایه تراشه 4 نانومتر کم مصرف تولید شده است.

گوشی‌های سری Redmi Note 11T

صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 تی پرو پلاس هم در سطح گوشی‌های پرچمدار است؛ این اسمارتفون جدید شیائومی توسط DisplayMate با رتبه A+، بالاترین امتیاز در سیستم امتیازدهی نمایشگر را کسب کرده است؛ این یک دستاورد بزرگ و شگفت‌انگیز به حساب می‌آید.

اینطور که پیداست، گوشی هوشمند ردمی نوت 11 تی پرو پلاس مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچ IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بوده و با فناوری پیشرو در صنعن LTPS همراه است؛ این فناوری می‌تواند نرخ تازه‌سازی متغیر را در صفحه نمایش ال سی دی فراهم کند. همچنین نسبت ابعاد تصویر 20.5:9 سفارشی‌سازی شده خواهد بود که می‌تواند کیفیت تصویر با وضوح بالا را ارائه کند. پنل نمایشگر گوشی هوشمند جدید شیائومی با فناوری DC dimming همراه خواهد بود؛ این بدان معنا است که می‌تواند فلاش‌های سریع روی نمایشگر شما را با روشنایی ثابت جایگزین کند.

گوشی‌های سری Redmi Note 11T

درباره دوربین هم بهتر است بدانید که ردمی نوت 11 تی پرو پلاس مجهز به سنسورهای سه‌گانه و یک فلاش در بخش عقب خواهد بود؛ در حقیقت شما در بخش عقب دستگاه شاهد یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل ISOCELL GW1 سامسونگ خواهید بود که دارای اندازه سنسور 1.72/1 بوده و می‌تواند تاثیر زیادی در دریافت نور بیشتر داشته باشد.

سایر ویژگی‌های قابل توجه این دستگاه را می‌توان بلندگوی استریو آن دانست که با Dolby Atmos و Hi-Res Audio همگام‌سازی شده و جالب است بدانید از نسخه 5.3 بلوتوث، باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی را باید پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 وات دانست. با این که می‌توان دستگاه موردنظر را به عنوان یک گوشی پرچمدار معرفی کرد، اما اعلام شده است که از برخی قابلیت‌های گوشی‌های قدیمی همانند جک هدفون 3.5 میلی متر، سنسورهای مادون قرمز و NFC پشتیبانی خواهد کرد.

 

نکات فورتنایت موبایل:
چگونه در فورتنایت بهتر بازی کنیم

 

مدل‌های ردمی نوت 11T پرو پلاس

  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

ردمی نوت 11 تی پرو

گوشی هوشمند ردمی نوت 11 تی پرو به جای تراشه موجود در مدل پرو پلاس از مدیاتک Dimensity 1300 که به تازگی معرفی شده است، استفاده خواهد کرد. در حقیقت پردازنده اصلی مدیاتک Dimensity 1300 نسخه کلاک اور شده Dimensity 1200 بوده که عملکرد بیشتری را برای کاربران نهایی هدیه می‌کند.

گوشی‌های سری Redmi Note 11T

مدل اصلی ردمی نوت 11 تی مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچ IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس بوده و نرخ تازه‌سازی آن هم 144 هرتز است. این دستگاه انرژی خود را از باتری 4300 میلی آمپر ساعت دریافت خواهد کرد و به جای فناوری شارژ سریع 120 وات از فناوری شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

درباره جزئیات دیگر همانند دوربین‌های ردمی نوت 11 تی پرو فقط می‌دانیم که دستگاه دارای دوربین سه‌گانه در بخش عقب بوده و یک فلش وجود دارد. ردمی هنوز جزئیات بیشتری از تنظیمات دوربین اعلام نکرده است، بنابراین باید منتظر عرضه باشید تا بتوانید جزئیات دقیق‌تری را متوجه شوید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های سری Redmi Note 11T مجهز به رابط کاربری MIUI 13 هستند که مبتنی بر اندروید 12 است. این دستگاه‌ها حداقل با رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه خواهند شد.

گوشی‌های سری Redmi Note 11T

یکی دیگر از اطلاعاتی که در لیست قبل TENNA منتشر شده بود، نشان‌دهنده پیکربندی گوشی‌های Redmi Note 11T در مدل‌های زیر است.

 

با گرافیک ترین بازی های اندروید را در مطلب زیر ببنید:
بازی گرافیکی اندروید

 

مدل‌های ردمی نوت 11 پرو

  • 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری از این دو دستگاه را متوجه شوید، باید منتظر بمانید تا به صورت رسمی معرفی شوند و بدین ترتیب، اطلاعات کامل و دقیق از این دو دستگاه را مشاهده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. حسین

    سلام نسخه گلوبالش کی معرفی میشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسین

      سلام وقت بخیر بستگی به سیاست های شرکت داره به محض موجود شدن میتونید از سایت تکنولایف خریداری کنید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%b1%db%8c-redmi-note-11t-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af/
ads
ads