داغ ترین ها :
کند شدن سنسور اثرانگشت گوشی pixel 2 xl بعد از آپدیت جدید 8.1

کند شدن سنسور اثرانگشت گوشی pixel 2 xl بعد از آپدیت جدید 8.1

گوگل نیز از این مسئله آگاه است و بطور فعالانه به دنبال راه حلی برای آن می گردد. اندروید جدید 8.1 در اوایل ماه دسامبر بر روی گوشی های Pixel و Nexus راه اندازی و شروع به کار کرد؛ این درحالی بود که من و همه ی کسانی که دارای این گوشی ها هستیم بدون هیچ مشکلی در حال لذت بردن از آپدیت قبلی بودیم. مدت کوتاهی پس از راه اندازی اندروید جدید 8.1، برخی دارندگان گوشی های Pixel 2 XL انتقادات خود را در مورد عملکرد ضعیف سنسور اثر انگشت گوشی با اندروید 8.1 در مقایسه با اندروید 8.0 ، به انجمن پشتیبانی رسمی گوگل رساندند.

مطالب مرتبط: مشخصات پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

پست اول این انجمن اظهار داشته بود که با استفاده از این سنسور چند ثانیه طول می کشد تا گوشی عمل کند و صفحه ی نمایشگر روشن شود؛ این انتقادات توسط چندین کاربر دیگر نیز بیان شده بود. علاوه بر مشکلی که سنسور اثر انگشت داشت، برخی دیگر از کاربران از این مسئله شکایت کرده بودند که هنگامی که دکمه ی power را فشار می دهند تا قفل صفحه را باز کنند، صفحه ی نمایشگر نیز به کندی روشن می شود.

برخی افراد متوجه شده بودند که این مسئله وقتی برطرف می شود که صفحه ی نمایشگر Pixel 2 XL همیشه روشن باشد، اما افرادی که این کار را انجام نمی دهند هم احتمالا به زودی مشکل گوشی شان برطرف می شود. یکی از نمایندگان گوگل اعلام کرده است که تیم نیز از این مسئله آگاه است و به شکایات کاربران در مورد مشکلات شان رسیدگی خواهد کرد تا این مسائل برطرف شوند.

اگر شما نیز دارنده ی گوشی Pixel 2 XL هستید و از اندروید 8.1 اوریو استفاده می کنید، احتمالا متوجه این نقص سنسور اثر انگشت شده باشید. نظر خود را در این مورد در قسمت پایین قرار دهید و ما را از این مسئله آگاه سازید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%ab%d8%b1-%d8%a7%d9%86%da%af%d8%b4%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-pixel-2-xl-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac/
ads
ads