داغ ترین ها :
اینستاگرام در حال آزمایش سه حالت جدید برای چینش فید است

اینستاگرام در حال آزمایش سه حالت جدید برای چینش فید است

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که اینستاگرام در حال آزمایش حالات جدید برای نمایش پست‌ها در بخش فید است که شامل چینش بر اساس زمان انتشار نیز می‌شود.

 

برای خرید گوشی به تکنولایف مراجعه کنید.

 

ماه گذشته اخباری منتشر شد که اینستاگرام می‌خواهد حالت چینش فیدها به‌صورت گاه‌شمار یا زمانی را بازگرداند؛ حالتی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به دلایلی نامعلوم حذف شد. در آن زمان مشخص نشد که ویژگی مدنظر چه زمانی بار دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این حال، انجمن XDA-Developers تایید کرده که اینستاگرام نه‌تنها در حال آزمایش حالت مدنظر است، بلکه آن را همراه با حالت دیگری برای چینش فیدها معرفی خواهد کرد.

در این بین حتی گفته شده که برخی از کاربران به حالات جدید دسترسی دارند و در طرح آزمایشی شرکت کرده‌اند. ویژگی‌های مدنظر به شما اجازه خواهند داد تا پست‌های به اشتراک قرار داده شده در بخش فید را با اولویت‌های دیگری مانند زمان انتشار مرتب سازید.

 

عکس پروفایل مخاطبین خود را ذخیره کنید:
دانلود عکس پروفایل اینستا

 

دو حالت از سه حالت چینش پست‌ها بر اساس گاه‌شمار یا زمانی هستند و حالت سوم نیز به شما اجازه می‌دهد پست‌هایی را تنها تماشا کنید که منتشر کننده در فهرست منتخبتان قرار داشته باشند. با این حساب سه حالت برای چینش پست‌ها در بخش فید قابل دسترس خواهد بود که شامل خانه (Home)، محبوب‌ها (Favorites) و دنبال شدگان (Following) می‌شوند. حالت خانه همان حالتی است که هم‌اکنون به آن دسترسی دارید و پست‌ها بر اساس این الگوریتم، نمایش داده می‌شوند.

اینستاگرام Feed

درواقع هوش مصنوعی در حالت خانه یا Home مشخص می‌کند که چه پستی می‌تواند برای شما جذاب باشد و علاقه‌مند به تماشای آن خواهید بود. در این حالت، پست‌هایی را مشاهده خواهید کرد که ممکن است منتشر کننده را دنبال نکرده باشید و به‌صورت تصادفی برایتان به نمایش درآمده باشد. چنین حالتی کمک خواهد کرد با کاربران دیگر و محتوایی که به اشتراک گذاشته‌اند آشنا شوید.

در حالت دوم که محبوب‌ها یا Favorites نام دارند، پست‌هایی به نمایش درخواهد آمد که شما منتشرکنندگان را انتخاب کرده باشید. حال ممکن است که کاربر مدنظر را دنبال نکرده و حساب کاربری آن‌ها را ستاره‌دار کرده‌اید. در چنین حالتی تنها پست‌های افرادی را در بخش فید مشاهده خواهید کرد که شامل فهرست منتخبانتان شوند.

حالت نهایی نیز بر اساس دنبال شوندگان است. درواقع شما تنها پست‌های حساب‌های کاربری را در بخش فید مشاهده خواهید کرد که آن‌ها را دنبال کرده‌اید. در این حالت، پست‌ها به‌صورت گاه‌شمار یا زمانی به نمایش درخواهند آمد. به این صورت که ترتیب چینش بر اساس زمان انتشار خواهد بود و هرچه زمان کمتری از انتشار پست گذشته باشد در اولویت نمایش قرار خواهد گرفت. برخلاف حالات دیگر پست‌های افرادی که در فهرست دنبال شوندگانتان قرار نداشته باشند، نمایش داده نخواهد شد.

یکی از مقام‌های بلندپایه‌ی اینستاگرام گفته که حالات جدید چینش پست‌ها در بخش فید، مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد و انتظار می‌رود به مرور زمان از مرحله‌ی آزمایشی خارج شده و در اختیار کاربران اینستاگرام قرار گیرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%87-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%86%db%8c%d9%86%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads