داغ ترین ها :
سه گوشی تازه معرفی شده کمپانی اپل در خطر محکومیت

سه گوشی تازه معرفی شده کمپانی اپل در خطر محکومیت

بعد از حواشی ایجاد شده در باب شکایت کمپانی کوالکام از اپل مبنی بر آنکه اپل قانون قانون ثبت اختراع تراشه ها را نقض کرده و به صورت غیر قانونی آن ها را در چند مدل خود بکار گرفته است، دادگاهی در چین تعدادی از مدل های آیفون را هدف قرار داد و واردات و فروش گوشی های آیفون از مدل 6s تا مدل X را در بازار چین ممنوع اعلام کرد و این در حالی بود که گوشی های آیفون معرفی شده در سال 2018 از گزند این دادگاه در امان ماندند.

دوربین گوشی اپل

حال خبری منتشر شده است مبنی بر آنکه کوالکام معتقد است، این ممنوعیت گریبان گوشی های سال 2018 اپل را نیز باید بگیرد و واردات و فروش گوشی های آیفون XR و XS و XS MAX نیز باید در دستور کار قرار بگیرد و منابع نزدیک نیز این احتمال را رد نکرده اند و شواهد دنشان می دهد که دادگاه قصد دارد تا سه گوشی جدید را نیز به لیست سیاه اضافه کند. از دست دادن بازار چین که به عنوان بزرگترین بازار فروش شناخته می شود حتی به صورت مقطعی نیز می تواند ضربه بزرگی به این کمپانی وارد کند. اما نکته ای که توجه را به خود جلب می کند آمریکائی بودن این دو کمپانی و طرح دعوا در کشوری دیگر است.

حال اگر کوالکام موفق شود ممنوعیت گوشی های سال 2018 اپل را نیز دریافت کند، اپل ضربه سختی خواهد خورد. در این بین اپل نیز به مقامات چینی هشدار داده است که این کمپانی میلیون ها شغل در این کشور ایجاد کرده است و در صورت محکومیت کامل این کمپانی، شغل های ایجاد نیز از دست خواهند رفت و مردم زیادی بیکار خواهند شد که این موضوع از نظر اجتماعی نیز زیان هایی را در پی دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%b7%d8%b1/
ads
ads