داغ ترین ها :
سومین قرعه‌ کشی تکنولایف پژو 206 و آیفون

سومین قرعه‌ کشی تکنولایف پژو 206 و آیفون

اگر از مدتی قبل همراه تکنولایف بوده باشید حتماً از قرعه‌کشی‌های ما اطلاع دارید و می‌دانید که تابه‌حال دو مرحله قرعه‌کشی را انجام داده‌ایم و حالا نوبت به قرعه کشی مرحله سوم رسیده است.

جایزه اولین قرعه‌کشی تکنولایف که در تاریخ 2 آبان‌ماه 1400 با حضور آقای حسن ریوندی انجام شد، یک عدد خودرو 206 تیپ 2 و یک عدد ایفون ۱۳ پرو بود که در نهایت به یکی از برندگان اهدا شد. در این قرعه‌کشی آقای بابک رازی برنده خوش شانس پژو 206 از شهر تهران بود و ایفون 13 پرو نیز به قید قرعه به آقای علی هاشمی از شهر اهواز رسید.

در این مرحله که ویدئو قرعه‌کشی و همچنین تقدیم جوایز آن به افراد خوش‌شانس در پیج اینستاگرام تکنولایف وجود دارد با خرید هر 500 هزار تومان از سایت تکنولایف یک شانس برای برنده‌شدن در قرعه‌کشی 206 به دست می‌آوردید.

در واقع یعنی یک خرید 5 میلیون‌تومانی باعث می‌شد تا شما 10 شانش در قرعه‌کشی 206 داشته باشید و هرچقدر که در مدت مشخص شده بیشتر از سایت تکنولایف خرید انجام داده بودید طبیعتاً شانس شما برای برنده‌شدن بیشتر می‌شد.

برای قرعه کشی ایفون 13 اما هیچ نیازی به انجام خرید از تکنولایف وجود نداشت و شما تنها با واردکردن نام و شماره موبایل خود می‌توانستید وارد این قرعه‌کشی جذاب شوید.

قرعه‌کشی مرحله دوم جذاب‌تر از قبل در دی‌ماه 1400 انجام شد و علاوه بر یک 206 دیگر این بار 2 عدد ایفون 13 به افراد اهدا شد. در واقع در این مرحله شما می‌توانستید برای افزایش شانس بردن ایفون 13 لینک اختصاصی دریافت کرده و آن را برای دوستان خود ارسال کنید. به این صورت که با فرستادن لینک به دوستان‌تان اگر کسی با لینک شما برنده شده بود شما هم می‌توانستید برنده‌ ایفون ۱۳ باشید.

از این طریق به‌راحتی شانس شما برای برنده‌شدن افزایش پیدا می‌کرد و می‌توانستید به‌عنوان‌مثال با دعوت 10 نفر 10 شانس در قرعه‌کشی ایفون 13 به دست بیاورید و شانس برنده‌شدن ایفون 13 را 10 برابر کنید.

در این مرحله که با حضور سرکار خانم نرگس محمدی بازیگر خوب کشورمان انجام شد آقای احمد صفری محمودآبادی از شهر خلخال برنده پژو 206 شدند و دو ایفون 13 نیز به خانم زهرا یگانگی و معرف ایشان آقای مصطفی جعفری از شهر اصفهان رسید.

قرعه‌کشی مرحله سوم تکنولایف

حال نوبت به سومین مرحله از قرعه‌کشی تکنولایف رسیده است. سومین قرعه‌کشی تکنولایف جذاب‌تر از قبل است و حالا قرعه‌کشی یک ست اپل که شامل آیفون ۱۳، ایرپاد پرو و اپل واچ نسل ۷ می‌شود به یک فرد خوش‌شانس تقدیم می‌شود. بهتر است بدانید که مهلت شرکت در این قرعه کشی تمدید گردیده است.

چطور شانس خود را چندبرابر کنیم؟

برای افزایش شانس بردن 206 باید خرید بیشتری از تکنولایف در مهلت معین شده انجام دهید. این جشنواره از مدتی قبل آغاز شده و تا تقریباً انتهای فروردین ماه 1401 ادامه پیدا می‌کند.  همچنین با بارگزاری تصویر سه بعدی ۲۰۶ روی سایت ما شانس برنده شدن شما در این قرعه‌کشی بیشتر می‌شود. برای دسترسی به این تصویر می‌توانید به قسمت هایلایت پژو ۲۰۶ روی صفحه اینستاگرام تکنولایف مراجعه کنید.

در این دوره اگر خریدی از تکنولایف انجام دهید به‌ازای هر 500 هزار تومان 1 شانس برای شما در قرعه‌کشی 206 در نظر گرفته می‌شود. یعنی اگر دو بار از ما خرید کنید و یک خرید 3 و خرید دیگر 5 میلیون ارزش داشته باشد در مجموع 16 شانس در قرعه‌کشی 206 دریافت می‌کنید.

چه چیزی بهتر از این که خرید خود را با بهترین قیمت از تکنولایف انجام دهید و همچنین در قرعه‌کشی 206 نیز شانس دریافت کنید و بتوانید برنده این ماشین شوید؟

افزایش شانس در قرعه کشی ایفون 13

در این مرحله از قرعه‌کشی 4 ایفون 13 به برنده‌ها تقدیم خواهد شد. شما برای شرکت در این قرعه‌کشی هیچ نیازی به خرید از تکنولایف ندارید و تنها کافی است که نام و شماره خود را در سایت تکنولایف وارد کنید.

پس از ثبت‌نام شما یک لینک اختصاصی دریافت می‌کنید و می‌توانید آن را برای آشنایان خود ارسال کنید تا این افراد نیز با لینک شما در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هر چه افراد بیشتر با لینک شما وارد قرعه‌کشی شوند شانس شما نیز بیشتر می‌شود.

یعنی در این حالت علاوه بر این که خودتان یک شانس برای برنده‌شدن دارید هر یک از دیگر افرادی که با لینک شما ثبت‌نام کرده‌اند هم اگر برنده شوند شما نیز یک ایفون 13 دریافت خواهید کرد.

قرعه‌کشی در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

قرعه‌کشی سومین مرحله همزمان با عید سعید فطر در تاریخ 12 اردیبهشت انجام می‌شود و شما با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام تکنولایف به نشانی technolife.eshop می‌توانید از زمان دقیق قرعه‌کشی آگاه شوید. قرعه‌کشی به‌صورت لایو در صفحه اینستاگرام انجام می‌شود و پس از آن با افراد برنده و خوش‌شانس تماس گرفته می‌شود.

پس با خرید از تکنولایف وارد قرعه‌کشی پژو 206 شده و با ثبت‌نام و واردکردن شماره خود وارد قرعه‌کشی جذاب و بزرگ 4 ایفون 13 تکنولایف شوید. امیدواریم که شما برنده خوش‌شانس بعدی ما باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

35 نظر

  1. امیرحسین ابراهیمی

    خیلی عالی است

  2. امیرحسام ریگی

    این برنامه عالیه

  3. متینا نوروزی

    عالیییی

    1. امیر محمد مهدوی

      پاسخ به متینا نوروزی

      آیفون 13پرومکس
  4. امیر حسین

    خیلی خوبه
    چجوری اخه

  5. حسینی

    چه خوب…

    1. پورشا

      پاسخ به حسینی

      عالی.....
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%82%d8%b1%d8%b9%d9%87-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%81-%d9%be%da%98%d9%88-206-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13/
ads
ads