داغ ترین ها :
درز اولین مشخصات از گوشی اکسپریا XZ4 سونی

درز اولین مشخصات از گوشی اکسپریا XZ4 سونی

پرچمدار سال آینده سونی گوشی هوشمند اکسپریا XZ4 خواهد بود و به نظر می آید که این گوشی نیز رویه اکسپریا XZ3 را ادامه خواهد داد و تا زمان معرفی شاهد درز اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند باشیم. پیشتر نیز عکس های رندر این گوشی و تصاویری از قاب آن منتشر گردیده بود و حالا اولین درز از مشخصات این گوشی هوشمند اتفاق افتاده است.

اکسپریا xz4

اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که این گوشی نیز صفحه نمایشی از جنس OLED خواهد داشت و شرکت ال جی تامین کننده صفحه نمایش این گوشی خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی هوشمند در سایز 6.5 اینچ بوده و استاندارد آن 21:9 می باشد. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی هوشمند کیفیت +Full HD را ارائه می کند.

قیمت گوشی را در سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف ببنید.

کوالکام امروز جدیدترین چیپست خود را معرفی کرد که اسنپدراگون 855 نام دارد و پرچمدار آینده سونی نیز از آن بهره خواهد برد. نکته ای که در رابطه با این چیپست باید ذکر شود آن است که این چیپست در دو مدل بوده که یکی از آن ها از شبکه 5G پشتیبانی می کند و باید دید که سونی از کدام مدل بهره خواهد برد. رم این گوشی هوشمند 6 گیگابایتی بوده و علاوه بر نسخه 64 گیگابایتی، مدل دیگری از این گوشی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی معرفی خواهد شد.

سونی اکسپریا ایکس زد 4

 

پرچمداران سونی در سال 2017 و قبل تر از اسکنر اثر انگشت در کناره قاب بهره می بردند که سونی برای در سال 2018 سکنر ها را به قسمت پشتی قاب انتقال داد و حالا در این گوشی مشاهده خواهد شد که سونی رویه قدیمی خود را در پیش گرفته و اسکنر به قسمت کناری قاب انتقال پیدا کرده است. با اینکه فناوری جک 3.5 میلی متری نفس های آخر خود در گوشی های پرچمدار را می کشد ولی سونی بنا دارد تا بر خلاف گوشی اکسپریا XZ3، دوباره این بخش را به پرچمدار سال 2019 خود اضافه کند.

سونی اکسپریا xz4 مشکی

به احتمال فراوان نسبت به اکسپریا XZ3، سونی پرش دو سنسوره داشته و اکسپریا XZ4 را با دوربین سه گانه معرفی کند و با توجه به اینکه گوشی های سونی از سنسور های فوق العاده ای بهره می برند، استفاده از دوربین سه گانه کیفیت عکسبرداری در گوشی های این کمپانی را دگرگون کرده و بهتر از قبل خواهد کرد. یکی دیگر از بخش هایی که همواره در رابه با گوشی های پرچمدار این کمپانی مورد انتقاد کارشناسان بوده باتری می باشد که حال مشاهده می شود که سونی بنا دارد تا باتری 3900 میلی آمپری را در این گوشی بکار بگیرد و این موضوع دیگر جای هیچ بحثی را در رابطه با این بخش باقی نخواهد گذاشت. البته باید این نکته را ذکر کنیم که اطلاعات فوق فقط در حد شایعه بوده و تا زمان معرفی گوشی نمی توان تا زمان معرفی گوشی آن ها را رد یا تائید کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-xz4-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa/
ads
ads