داغ ترین ها :
ریلمی GT 2 از سیستم خنک‌کننده جدید و حالت GT Mode 3 استفاده می‌کند

ریلمی GT 2 از سیستم خنک‌کننده جدید و حالت GT Mode 3 استفاده می‌کند

چیزی به معرفی گوشی ریلمی GT 2 باقی نمانده و به نظر می‌رسد که با محصول هیجان‌انگیزی سروکار خواهیم داشت. امروز گزارش‌های جدید به سیستم خنک کننده ریلمی GT 2 و حالت GT Mode 3 که برای بازی کردن به کار می‌رود، اشاره کرده‌اند.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در پوسترهای جدیدی که از این گوشی منتشر شده با سیستم خنک کننده ریلمی GT 2 آشنا می‌شویم. ریلمی در تبلیغات خود به این موضوع اشاره می‌کند که به تکنولوژی جدید در حوزه از بین بردن گرما دست یافته می‌تواند با استفاده از لوله‌های بخار بزرگ‌ شده‌ای محیط در اندازه 36,76 میلی‌متر مربع را خنک کند. در این حالت گرمای گوشی در همه حالت حتی در زمانی که تحت فشار زیادی قرار گرفته بررسی می‌شود.

سیستم خنک کننده ریلمی GT 2 جدید است.

سیستم خنک کننده ریلمی GT 2

در پوسترهای جدید به این موضوع اشاره شده که گوشی ریلمی GT 2 یک حالت مخصوص بازی و عملکرد دارد که با نام GT Mode 3 شناخته می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید از حداکثر توان پردازنده گرافیکی استفاده کنید تا گوشی عملکرد بهتری ارائه کند.

حالت مخصوص بازی GT Mode 3

حالت GT Mode 3 در ریلمی GT 2

تا این لحظه مشخص شده که گوشی ریلمی GT 2 به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و به همین دلیل است که این گوشی قصد دارد عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان دهد.

ریلمی جی تی ۲ از جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون استفاده می‌کند.

استفاده از اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ روی ریلمی GT 2

انتظار می‌رود که در کنار معرفی مدل معمولی گوشی ریلمی GT 2 مدل Master Edition آن هم شود که احتمالا در زمینه عملکرد و دوربین بهتر خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%ae%d9%86%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2/
ads
ads