داغ ترین ها :
روش گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

روش گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

به طور کلی دو نوع سیم کارت اعتباری و دائمی داریم. اگر از سیم کارت دائمی استفاده می‌کنید که کاملا از داستان خرید شارژ و موارد این‌چنینی به دور هستید ولی اگر سیم کارت همراه اول شما دائمی است می‌دانید که گاهی ممکن است اعتبار حساب در بدترین زمان ممکن به اتمام برسد و شما هم به خرید شارژ مجدد دسترسی نداشته باشید. در این حالت چه کاری انجام می‌دهید؟ خوشبختانه مفهومی تحت عنوان کد شارژ اضطراری همراه اول داریم که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

 

قبل از شارژ، اگر گوشی جدید نیاز دارید، لیست قیمت موبایل تکنولایف را ببنید: قیمت موبایل

 

شارژ اضطراری همراه اول چیست؟

شما تا زمانی می‌توانید با سیم کارت اعتباری خود تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید که اعتبار حساب شما بیشتر از عدد 0 باشد و لحظه‌ای که اعتبار به پایان برسد این امکان‌ها نیز از دسترس خارج خواهد شد و شما مجبور می‌شوید که اعتبار جدید خریداری کنید. همراه اول برای حل این مشکل در مواقع اضطراری قابلیتی را به وجود آورده که شما می‌توانید بدون افزایش اعتبار حساب تا حد مشخصی مکالمه کنید و مدتی بعد هزینه آن را بپردازید.

از این طریق و با دانستن کد دستوری شارژ اضطراری همراه اول شما هیچگاه با مشکل نبود اعتبار مواجه نخواهید شد. در ادامه روش گرفتن این اعتبار و قوانین آن را بیشتر توضیح می‌دهیم.

کد شارژ اضطراری همراه اول ۶۰۰ تومان

برای دریافت شارژ اضطراری 600 تومانی همراه اول می‌توانید با شماره‌گیری *1# یا *10# این مبلغ را برای برقراری تماس ضروری درصورتی که شارژ کافی ندارید دریافت کنید. تنها افرادی مجاز به دریافت این مبلغ هستند که شارژ آن‌ها زیر 20 تومان باشد. بعدها با شارژ دوباره سیمکارتتان این مبلغ با 40 درصد کارمزد از حسابتان کسر می‌شود.

این نکته حائز اهمیت است که برای اینکه مطمئن شوید که سرویس گرفتن اضطراری همراه اول برای شما فعال است یا خیر. برای این کار می‌توانید شماره‌های #170*1* یا #250*10* را شماره‌گیری کنید.

سرویس دریافت شارژ همراه اول 600 تومان رایگان نیست و کد شارژ اضطراری همراه اول رایگان وجود ندارد و با تراکنش‌های بعدی از حسابتان کسر می‌شود.

کدهای سرویس چتر اضطراری همراه اول

این سرویس برای سیم‌کارت‌های اعتباری قابل استفاده است. با این سرویس می‌توانید در صورتی که نیاز اضطراری به دریافت شارژ برای برقراری تماس یا ارسال پیامک دارید شارژ اضطراری دریافت کنید. سرویس چتر اضطراری همراه اول در سال 91 معرفی شد و روش‌های متفاوتی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

رومینگ همراه اول را چطور فعال کنیم و هزینه آن چقدر است؟
فعال سازی رومینگ همراه اول

 

کد سرویس درخواست تماس اضطراری همراه اول

در شرایط اضطراری می‌توانید از سایر مشترکین درخواست کنید تا با شما تماس بگیرند. کد فعالسازی این سرویس#262*111* است.

کد درخواست شارژ اضطراری همراه اول

در بعضی موارد ممکن است نیاز به شارژ ضروری داشته باشید و امکان خریدن آن نیز برایتان فراهم نباشد. با شماره‌گیری کد #263*111* و طی کردن مراحل مورد نیاز می‌توانید از شماره مورد نظرتان درخواست شارژ کنید. مبلغی که حسابتان شارژ می‌شود 1000 تومان است که ابتدا پیامک تایید برایتان ارسال می‌شد که تمایل دارید این مبلغ را دریافت کنید یا خیر. با زدن شماره 1 مبلغ 940 تومان حسابتان شارژ می‌شود (40 تومان آن به عنوان کارمزد کسر خواهد شد) و درصورت عدم رضایت برای دریافت شارژ اضطراری می‌توانید با زدن عدد 2 آن را دریافت نکنید.

توجه داشته باشید که سرویس «مکالمه اضطراری» از مجموعه سرویس‌های چتر اضطراری حذف گردیده است.

روش گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

برای دریافت شارژ اضطراری مسیر دشواری پیش روی شما نیست و با شماره گیری کد دستوری می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه به کد درخواست شارژ اضطراری همراه اول در طرح‌های مختلف می‌پردازیم.

روش گرفتن شارژ اضطراری همراه اول

  • شارژ اضطراری 5000 ریالی به اعتبار 30 روز با کد ستاره 10 ستاره 251 مربع یا ستاره 1 ستاره 171 مربع (#251*10*) یا (#171*1*)
  • شارژ اضطراری 10000 ریالی به اعتبار 30 روز با کد ستاره 10 ستاره 252 مربع یا ستاره 1 ستاره 172 مربع (#252*10*) یا (#172*1*)
  • کد اضطراری همراه اول 15000 ریالی به اعتبار 30 روز با کد ستاره 10 ستاره 253 مربع یا ستاره 1 ستاره 173 مربع (#253*10*) یا (#173*1*)
  • مکالمه اضطراری 10 دقیقه‌ای به اعتبار 1 ساعت با کد ستاره 10 ستاره 254 مربع یا ستاره 1 ستاره 174 مربع (#254*10*) یا (#174*1*)
  • مکالمه اضطراری 15 دقیقه‌ای به اعتبار 1 ساعت با کد ستاره 10 ستاره 255 مربع یا ستاره 1 ستاره 175 مربع (#255*10*) یا (#175*1*)

 

شاید نیاز داشته باشید:
شناسایی نشدن رم در گوشی

شرایط دریافت شارژ اضطراری همراه اول

برای گرفتن شارژ اضطراری همراه اول برای تماس باید واجد شرایطی باشید که از سوی این اپراتور تعیین شده است. از شرایط دریافت شارژ اضطراری همراه اول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. باید حتما سیمکارت همراه اول داشته باشید و از مشترکین آن باشید؛ همچنین باید سه ماه از زمانی که سیمکارت را خریداری کرده‌اید گذشته باشد.
  2. باید طی مدت زمانی که سیمکارت را خریداری کرده‌اید حداقل یکبار آن را 9000 تومان شارژ کرده باشید
  3. مورد آخر همانطور که قبل‌تر نیز گفتیم شارژ سیمکارتتان باید کمتر از 20 تومان باشد تا از بتوانید از این سرویس استفاده کنید.

همچنین برای دریافت اعتبار شارژ اضطراری باید واجد شرایط زیر باشید:

  1. باید حتما اعتبار سیمکارتتان کمتر از 20 ریال باشد تا بتوانید درخواست شارژ کنید.
  2. مشترکین با شرایط قطع یک طرفه
  3. مشترکین با شرایط قطع دو طرفه

درباره هر دو مورد فوق باید به این نکته توجه کنید که حداکثر 5 درخواست در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار می‌توانید ارسال کنید.

چگونه از وضعیت شارژ اضطراری آگاه شویم؟

اگر نمی‌دانید که وضعیت استفاده از قابلیت شارژ اضطراری خط چگونه است تنها کافیست شماره (#250*10*) یا (#170*1*) را شماره‌گیری کنید تا وضعیت از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی شود.

 

طریقه لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول:

کد لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

 

برای مشاهده همه طرح‌ها باید چه کاری انجام دهیم؟

شماره شارژ اضطراری همراه اول به صورت کلی ستاره 10 ستاره 25 مربع است (#25*10*) و با شماره‌گیری این اعداد تمام طرح‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود.

سوالات متداول

چطور شارژ اضطراری همراه اول بگیریم؟ شماره شارژ اضطراری همراه اول به صورت کلی (#25*10*) است و با شماره گیری این اعداد تمام طرح‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود.

روش شارژ اضطراری همراه اول هزار تومانی چگونه است؟ برای دریافت شارژ اضطراری 10000 ریالی به اعتبار 30 روز باید (#252*10*) یا (#172*1*) را شماره‌گیری کنید.

شارژ اضطراری همراه اول چیست؟ شما تا زمانی می‌توانید با سیم کارت اعتباری خود تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید که اعتبار حساب شما بیشتر از عدد 0 باشد و لحظه‌ای که اعتبار به پایان برسد این امکان‌ها نیز از دسترس خارج خواهد شد و شما مجبور می‌شوید که اعتبار جدید خریداری کنید. همراه اول برای حل این مشکل در مواقع اضطراری قابلیتی را به وجود آورده که شما می‌توانید بدون افزایش اعتبار حساب تا حد مشخصی مکالمه کنید و مدتی بعد هزینه آن را بپردازید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. آرمین

    نظرم خلیی خوبه کد تماسی پول ندارم اینجوری
    بگیرم

  2. حامد

    سلام.آقا ما یه غلطی کردیم پریروز یه بسته اینترنت اظطراری یکهفته ای گرفتیم, حالا هر چی شارژ میریزم داخله سیم کارت ,فورا خالی میشه!
    تا الان 45 تومن شارژ دزدیده. حالا چیکنم که شارژ دزدیشون لغو بشه ؟

    1. سجاد

      پاسخ به حامد

      کد ستاره صد ستاره هجده مربع رو بزن هر بسته ای که داشته باشی رو غیر فعال میکنه
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a7%d8%b6%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84/
ads
ads