داغ ترین ها :
سری ردمی نوت 11 با فناوری شارژ 120 وات به بازار عرضه می‌شوند

سری ردمی نوت 11 با فناوری شارژ 120 وات به بازار عرضه می‌شوند

در صورتی که اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال کنید یا از طرفداران محصولات شیائومی باشید، حتما مطلع هستید که برند محبوب چینی در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) گوشی‌های هوشمند جدیدی را تحت سری ردمی نوت 11 معرفی می‌کند.

برای خرید گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

حال، گزارش‌هایی وجود دارد که مشخصات سخت‌افزاری مدل‌های مختلف سری ردمی نوت 11 را در اختیارمان قرار می‌دهند. گفته شده که تمامی مدل‌های سری ردمی نوت 11 از فناوری شارژ ۱۲۰ وات برخوردار هستند؛ فناوری که سبب می‌شود باتری با سرعت بسیار بالایی شارژ کامل شود.

درواقع اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند، شیائومی سریع‌ترین فناوری شارژ خود را به سری ردمی نوت 11 می‌آورد. سری جدید شیائومی شامل سه گوشی هوشمند می‌شود که متشکل هستند از ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس.

شارژ ردمی نوت 11 ۱۲۰ وات خواهد بود.

شارژ ردمی نوت 11 با سرعت بالایی باتری این گوشی را شارژ می‌کند.

شیائومی در گذشته نیز از چنین فناوری در محصولات خود استفاده کرده بود؛ اما تنها شامل مدل‌های پرچم‌دار می‌شد. همین امر نیز باعث شده تا شایعاتی به وجود آید که تنها نسخه‌ی پرو پلاس سری ردمی نوت 11 دارای فناوری شارژ ۱۲۰ وات باشد.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری نیز گزارش‌هایی وجود دارد که تفاوت بسیار کمی میان ردمی نوت 11 پرو و مدل پرو پلاس وجود خواهد داشت. درواقع نسخه‌ی پرو دارای تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ و فناوری شارژ ۶۷ وات خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که مدل پرو پلاس از فناوری شارژ ۱۲۰ وات با تراشه‌ی بهتری استفاده کند.

در حقیقت شیائومی در نظر دارد ردمی نوت 11 پرو پلاس را همراه با صفحه‌نمایشی دارای پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به بازار عرضه کند. برای حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز از مدل‌های LPDDR4x و UFS 3.1 استفاده خواهد شد.

 

خرید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو از سایت تکنولایف

 

در پنل پشتی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌توان ماژول دوربین سه گانه‌ای را مشاهده کرد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی تشخیص میزان عمق در تصویر. از مشخصات دیگر نسخه‌ی پرو پلاس می‌توان به بلندگوی استریو، موتو لرزشی چند جهته، حسگر مادون قرمز و چیپ NFC اشاره کرد.

گویا هر سه مدل سری ردمی نوت 11 شیائومی در سه ظرفیت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌‌سازی به بازار عرضه خواهند شد. این سه ظرفیت، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

در زمینه‌ی تنوع رنگ‌بندی نیز شیائومی در نظر دارد گوشی‌های هوشمند جدید خود را رنگ‌های مشکی، آبی و بنقش به بازار عرضه کند.

با این حال، گزارش دیگری وجود دارد که اگر صحت داشته باشد، هر دو مدل ردمی نوت 11 پرو و پرو پلاس از تراشه‌ای یکسان استفاده می‌کنند. درواقع منبع خبر به نتایج بنچمارکی اشاره دارد که از دو مدل گوشی هوشمند متعلق به شیائومی با شماره مدل‌های 21091116UC و 21091116C به دست آمده‌اند.

در فهرست بنچمارک می‌توان مشاهده کرد که محصولات مدنظر با لقب پیسارو و پیسارو پرو شناخته می‌شوند. برای هر دو محصول نیز تراشه‌ی MT6877T مدیاتک (دایمنسیتی ۹۲۰) استفاده شده که پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4 را به همراه دارد. علاوه بر تراشه، فهرست بنچمارک نشان می‌دهد که محصولات مد نظر دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم هستند و در زمان آزمایش از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کردند.

بنچمارک‌ ردمی نوت 11 در گیگ بنچ

بنچمارک‌ ردمی نوت 11

موضوع دیگری نیز که صحت این گزارش را تایید می‌کند، اطلاعاتی است که سازمان رگولاتوری 3C منتشر کرد. در فهرست اشاره شده که مدل‌های مدنظر با فناوری شارژ ۶۷ و ۱۲۰ وات به بازار عرضه خواهند شد. با این حساب، تفاوت میان نسخه‌ی پرو و پرو پلاس در نوع تراشه نخواهد بود و بیشتر در مشخصات صفحه‌نمایش یا سرعت شارژ باتری خلاصه خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11/
ads
ads