داغ ترین ها :
محصول جدید وان پلاس با شارژ سریع 160 وات در راه است

محصول جدید وان پلاس با شارژ سریع 160 وات در راه است

شرکت اوپو چند وقت پیش از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵۰ وات رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد که این تکنولوژی راه خودش را در محصولات وان پلاس باز کرده و اولین محصول وان پلاس با این تکنولوژی شارژ سریع در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که محصول جدید وان پلاس با شارژ سریع ۱۶۰ وات عرضه می‌شود. این اطلاعات از گواهی سازمان 3C به دست آمده است.

 

لیست قیمت گوشی های وان پلاس و آفرهای ویژه خرید آن‌را اینجا ببنید: گوشی وان پلاس

 

وان پلاس با شارژر 160 وات

این اطلاعات اولین‌بار در سایت MySmartPrice دیده شد. این محصول جدید وان پلاس با شماره مدل PGKM10 شناخته می‌شود و از شبکه 5G هم پشتیبانی خواهد کرد. با این حال اطلاعات مورد نظر تا امروز نظر کسی را به خود جلب نکرده بود. شماره مدل PGKM10 به نظر می‌رسد که به تبلت جدید وان پلاس ارتباط دارد. تبلتی که به احتمال زیاد با نام وان پلاس پد راهی بازار می‌شود. البته که بعید به نظر می‌رسد وان پلاس چنین تکنولوژی جالب توجهی را با یک تبلت معرفی کند. از طرف دیگر چند هفته پیش مشخص شد که تبلت وان پلاس از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

چند کاندید برای استفاده از تکنولوژی شارژ سریع ۱۶۰ وجود دارند. این تکنولوژی به احتمال زیاد در سری وان پلاس ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرند. اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده‌اند می‌گویند که وان پلاس روی محصول جدیدی کار می‌کند که به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز شده و از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این گوشی دوربینی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی از حسگر سونی IMX766 استفاده می‌کند. کاندید بعدی می‌تواند گوشی وان پلاس ۱۰ اولترا باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی مرموز وان پلاس در اختیار نداریم و باید منتظر اطلاعات جدید درباره این گوشی باشیم.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
قیمت وان پلاس نورد 2T 5G فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-160-%d9%88%d8%a7%d8%aa/
ads
ads