داغ ترین ها :
طبق شایعات فروش سری ایفون ۱۳ تاریخ ۲۶ شهریور آغاز می شود

طبق شایعات فروش سری ایفون ۱۳ تاریخ ۲۶ شهریور آغاز می شود

سال قبل اپل پرچمداران خود را به کمی تأخیر به بازار عرضه کرد و دلیل این تأخیر هم به خاطر کرونا و همه گیری عجیب کوید ۱۹ بود. به این ترتیب سال قبل ایفون ۱۲ و ایفون ۱۲ پرو اواخر مهر ماه و ایفون ۱۲ پرو مکس و ایفون ۱۲ مینی در اوایل آبان ماه برای خرید در دسترس قرار گرفتند؛ اما آغاز فروش سری آیفون ۱۳ چه زمانی خواهد بود؟

امسال اما به احتمال زیاد طبق شواهدی که در یک برنامه تجاری در چین دیده شده، ایفون‌های سری ۱۳ زودتر از سال قبل در دسترس قرار می‌گیرند. طبق این اسکرین شات هر چهار مدل ایفون ۱۳ در تاریخ ۲۶ شهریور در چین برای خرید در دسترس خواهند بود.

طبق همین اسکرین شات می‌توان عنوان کرد که ایرپاد ۳ اپل نیز در تاریخ ۸ مهر برای خرید در چین در دسترس قرار می‌گیرد. این اطلاعات ممکن است کاملا غلط بوده یا به طور کلی برای جذب نظر مخاطبان گفته شده باشد اما چیزی که تقریبا تمام آنالیزها نشان می‌دهند این است که اپل قصد دارد تا رویداد معرفی ایفون‌های جدید خود را در شهریور ماه برگزار کند.

 

برای مشاهده گوشی های آیفون موجود در فروشگاه تکنولایف روی لینک کلیک کنید: گوشی اپل

 

فروش سری ایفون ۱۳ بیشتر می‌شود؟

انتظار می‌رود که ایفون‌های سری ۱۳ اپل حدود ۲۰ درصد فروش بالاتری داشته باشند؛ چرا که خود شرکت نیز قصد دارد نسبت به سال قبل ۲۰ درصد گوشی بیشتری در ابتدای عرضه در اختیار کاربران قرار دهد.

به طور کلی سال قبل پندمی کرونا باعث شد تا کمی زمان بندی معرفی و عرضه گوشی‌های اپل به هم بخورد و به خاطر شرایط موجود، تولید سریع ایفون‌های ۱۲ نیز با دشواری روبرو شود و به همین دلیل شاید آن طور که باید و شاید اپل نتوانست در ابتدای عرضه سری ۱۲ نیاز مشتریان را پاسخ دهد.

امسال اما کوپرتیونی‌ها با آمادگی کامل قصد دارند ایفون‌های سری ۱۳ را در زمان دقیق و با حجم بیشتر به فروش برسانند و باید دید تا چه حد این گوشی‌ها می‌توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b1%db%b3/
ads
ads