داغ ترین ها :
شبکه اجتماعی دونالپ ترامپ به نام Truth برای iOS عرضه شد

شبکه اجتماعی دونالپ ترامپ به نام Truth برای iOS عرضه شد

اگر خبرها و اتفاقات دوران انتخاب آمریکا را دنبال کرده باشید به خوبی اطلاع دارید که اکانت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا چندین بار در توییتر و دیگر شبکه‌ها مسدود شد و این شبکه‌ها اقدام به حذف توییت‌های ترامپ کردند. این شبکه‌ها مانند توییتر معتقد بودند که توییت‌های رئیس جمهور باعث تحریک مردم و تشویق آن‌ها به شورش می‌شود اما دونالد ترامپ اعتقاد داشت که شبکه‌های اجتماعی باید آزادی کافی داشته باشند و باید دموکراسی اجرایی شود.

 

جدیدترین گوشی های اپل را می‌توانید با قیمت عالی از سایت تکنولایف تهیه کنید: آیفون

 

خلاصه که این موضوع ادامه پیدا کرد و زمانی که آقای ثروتمند موفق نشد با توییتر و دیگر شبکه‌های در این جنگ پیروز شود اقدام به ساخت شبکه اجتماعی خود به نام حقیقت یا Truth کرد.

شبکه اجتماعی Truth Social

این شبکه اجتماعی چند روز قبل برای IOS در دسترس قرار گرفت و جالب است بدانید که استقبال بسیار خوبی هم از این شبکه شده است. ترامپ وعده داده که این رسانه و شبکه اجتماعی قرار نیست هیچ خبر یا موضوعی فیلتر شود و آزادی بیان و دموکراسی مطلق حکمفرما خواهد بود.

شبکه اجتماعی حقیقت ترامپ

Follow The Truth

این برنامه پس از عرضه توانسته به رتبه اول دانلود چارت اپ استور راه پیدا کند و این موضوع در حالی اتفاق افتاده که بسیاری از کاربران در ساخت اکانت در این شبکه مشکل دارند و هنوز نتوانسته‌اند اطلاعات اکانت خود را تکمیل کنند.

ظاهرا بسیاری از کاربران در حین ساخت اکانت با ارور Something went wrong مواجه شده‌اند و ممکن است ایت اتفاق به دلیل استقبال زیاد و شلوغی سرورها رخ داده باشد. شبکه اجتماعی Truth تا حد زیادی شبیه به توییتر است و می‌توانیم آن را یک نمونه دیگر از توییتر بدانیم، البته با این تفاوت که دیگر توییت‌ها و نوشته‌ها به دلایل نقض قوانین حذف نمی‌شوند.

دونالد ترامپ در اکانت خود در این شبکه اجتماعی مطلبی را پست کرده و نوشت: آماده شوید! رئیس جمهور مورد علاقه شما به زودی شما را ملاقات خواهد کرد.

فعلا برای صحبت کردن در مورد این شبکه اجتماعی و امکانات آن بسیار زود است و نمی‌دانیم که سیاست‌های ترامپ برای پیش بردن این شبکه به چه صورت است اما موضوعی که مشخص است آزادی بیان شعار اصلی این شبکه بوده و قرار نیست گفته‌های کسی حذف شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما در یک شبکه اجتماعی برخی از گفته‌ها و محتوا برای مراقبت از کاربران باید حذف شود یا آزادی بیان باید به طور کامل وجود داشته باشد و خود افراد تصمیم بگیرند که چه مطلبی برای آن‌ها مناسب‌تر است؟

باید دید در آینده نزدیک چه چیزی در انتظار این شبکه اجتماعی است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%a7%d9%85-truth-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-i/
ads
ads