داغ ترین ها :
شبیه ساز اندروید؛ معرفی بهترین ها و کم حجم ترین ها

شبیه ساز اندروید؛ معرفی بهترین ها و کم حجم ترین ها

دلایل متعددی می‌تواند وجود داشته باشد که کسی بخواهد یک شبیه‌ساز اندرویدی را روی کامپیوتر شخصی خود نصب کند، به طور مثال توسعه دهندگان برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی برای تست و آزمایش برنامه‌های خود از این شبیه سازها استفاده می‌کنند و یا بازیکنان بازی‌های اندرویدی برای آنکه بتوانند از ماوس و صفحه‌کلید در هنگام بازی استفاده کنند، از این شبیه‌سازها کمک می‌گیرند یا همچنین ممکن است فقط بخواهید یک شبیه ساز اندروید کم حجم بر روی کامپیوتر خود داشته باشید در هر صورت، نصب شبیه ساز اندروید در کامپیوتر شخصی امکان‌پذیر بوده و بسیار راحت‌‎تر از گذشته است. البته ناگفته نماند که پشتیبانی ویندوز 11 از برنامه‌های اندروید می‌تواند بسیاری از این شبیه سازها را به سادگی از رده خارج کند اما همچنان تا عرضه نهایی و نسخه پایدار ویندوز 11 این شبیه‌سازهای اندرویدی بهترین شبیه ساز اندروید برای اجرای اندروید در ویندوز 10 و نسخه های قدیمی تر هستند. شما می توانید قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

سبک ترین شبیه ساز اندروید

1. شبیه ساز اندروید BlueStacks

بسیاری از کاربران به دلیل عملکرد خوب و پایدار، شبیه ساز بلواستکس را جامع‌ترین شبیه ساز اندروید، در بازار می‌دانند. این شبیه ساز جدا از اجرا در هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک، دارای یک سری ویژگی‌‎هایی خاص است که تجربه بازی کردن را بهبود می‌بخشد. از محبوب‌ترین ویژگی‌های شبیه ساز Bluestacks می‌توان به Instance Manager اشاره کرد که به کمک آن می‌توان چندین برنامه و بازی را به صورت هم‌زمان به اجرا درآورد. همچنین ویژگی Eco Mode نیز در دسترس قرار گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا با کاهش مصرف منابع، سخت‌ترین بازی‌ها را در آن به اجرا دربیاورید. لازم است بدانید نرم‌افزار بلواستکس با رعایت گواهینامه GDPR، نگهداری داده‌های شما را تضمین می‌کند. Bluestacks 5 سبک‌ترین و سریع‌ترین شبیه سازی اندروید حال حاضر است که می‌تواند بازی‌های با پردازش بالا را حتی در دستگاه‌های سطح پایین به اجرا در می‌آورد.

برای دانلود برنامه شبیه ساز BlueStacks به آدرس www.bluestacks.com مراجعه کنید.

شبیه ساز BlueStacks

محیط کاربری شبیه ساز BlueStacks

 

مطلب پیشنهادی: بهترین اپلیکیشن ادیت ویدیو اندروید

 

2. شبیه ساز اندروید LD Player

برنامه LD Player یک شبیه ساز اندروید سبک و با تمرکز بر عملکرد بازی است که می‌تواند در لیست بهترین شبیه سازهای اندروید قرار بگیرد. شبیه ساز اندرویدی LD Player قادر است Android Nougat 7.1 را به اجرا دربیاورد، این شبیه ساز از ویژگی‌های معمول بازی نظیر کنترل صفحه‌کلید خوب، FPS بالا و گرافیک خوب پشتیبانی می‌کند. در شبیه ساز اندروید LD Player بازی‌های Arkinghts، Clash Of Clans، Epic Seven و بسیاری از بازی‌های دیگر را به‌سادگی قابل اجرا است. LDPlayer در آخرین نسخه خود عملکرد بازی Free Fire و Mobile Legends را بهینه کرده و محدودیت دستگاه را روی Moonlight Sculptor برطرف کرده است. همچنین شبیه ساز LD Player قابلیت اجرا برنامه‌هایی نظیر اینستاگرام، تیک تاک و سایر برنامه‌های کاربردی را دارد که در نوع خود بسیار کاربردی است.

برای دانلود شبیه ساز LD Player به آدرس www.ldplayer.net مراجعه کنید.

شبیه ساز LD Player

محیط کاربری شبیه ساز LD Player

 

بازی چند نفره اندروید می تواند یک سرگرمی عالی و دست جمعی برای شما باشد ?

 

3. نرم‌افزار Android Studio emulator

Android Studio یک محیط (توسعه یک‌پارچه IDE) برای Android است که همراه با چند ابزار دیگر به توسعه دهندگان در ساخت برنامه‌ها و بازی‌های مخصوص اندروید کمک می‌کند. همچنین یک شبیه ساز داخلی نیز وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌ها یا بازی‌های خود را آزمایش کنید. هرچند که عملکرد این برنامه چندان مطلوب نیست اما با این حال جزء یکی از سریع‌ترین‌ها در لیست بهترین شبیه سازهای اندرویدی ما است. در این شبیه ساز اندرویدی، اندروید نسخه خام در دسترس قرار گرفته است و شما می‌توانید در آن برنامه‌ها را از Google Play دانلود و نصب کنید، لانچرها را سفارشی‌سازی کنید و دستگاه‌های تاشو را امتحان کنید.

برای دانلود شبیه ساز Android Studio به آدرس developer.android.com مراجعه کنید.

شبیه ساز Android Studio

محیط کاربری شبیه ساز داخلی Android Studio

4. شبیه ساز اندروید ARChon

شبیه ساز اندروید ARChon ظاهری متفاوت با سایر شبیه سازهای اندرویدی دارد و عملکرد آن کمی متفاوت است. در واقع شما این شبیه ساز را با عنوان Google Chrome نصب می‌کنید که به شما امکان می‌دهد تا بازی‌ها و نرم‌افزارهای اندرویدی را در Chrome اجرا کنید. پشتیبانی محدود این شبیه ساز ARChon باعث شده تا نتوانید بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی در آن به اجرا دربیاورید از این رو کار کردن با آن کمی سخت به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های شبیه ساز اندرویدی ARChon این است که با هر سیستم‌عاملی که بتواند Chrome را اجرا کند (نظیر ویندوز، مک و لینوکس) سازگاری دارد.

برای آموزش نصب شبیه ساز ARChon به سایت github.io مراجعه کنید.

شبیه ساز ARChon

محیط کاربری شبیه ساز ARChon

5. شبیه ساز اندروید Bliss OS

Bliss OS یک شبیه ساز اندروید در ویندوز است که می‌تواند در لیست ما قرار بگیرد. Bliss OS نیز از سایر شبیه سازها کمی متفاوت است و از طریق ماشین مجازی و بوت کار می‌کند، از این رو می‌تواند به راحتی و با استفاده از یک USB بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. اجرا این نرم‌افزار از طریق USB فرایند پیچیده‌‌ای دارد که نصب آن به کاربران پیشرفته توصیه می‌شود درحالی که اجرا آن از طریق ماشین مجازی کمی ساد‌ه‌تر به نظر می‌رسد و نصب آن به کاربران معمولی توصیه می‌شود. چنانچه شبیه ساز Bliss OS با سیستم‌عامل شما سازگار باشد، به خوبی اجرا می‌شود و شما را در اجرا برنامه‌های مختلف همراهی می‌کند. شبیه ساز اندرویدی Bliss OS سیستم‌عامل اندروید اوریو را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تا بسیاری از برنامه‌ها را به راحتی در آن به اجرا دربیاورید.

برای دانلود شبیه ساز Bliss OS به آدرس blissos.org مراجعه کنید.

شبیه ساز Bliss OS

محیط کاربری شبیه ساز Bliss OS

 

معرفی بهترین ها گیم های اندروید ژانر وحشت + امکان دانلود: بازی ترسناک اندروید

 

6. شبیه ساز اندروید GameLoop

شبیه ساز اندرویدی GameLoop که قبلاً با نام Tencent Gaming Buddy شناخته می‌شد، یک شبیه ساز اندرویدی برای گیمر‌ها است که عملکرد بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. کمپانی Tencent شبیه ساز GameLoop را شبیه ساز بازی‌های رسمی بازی‌های خود از جمله Call Of Duty، Pubg Mobile و سایر بازی‌های این مجموعه می‌داند. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این شبیه ساز (Simulator) می‌تواند بازی‌ها را بسیار خوب اجرا کند، بنابراین اگر با FPS برخی از بازی‌ها در موبایل مشکل دارید، شبیه ساز اندروید GameLoop می‌تواند یک جایگزین مناسب باشد. اجرا خوب بسیاری از بازی‌ها، کنترل و عملکرد صفحه‌کلید خوب سبب شده تا GameLoop را در لیست بهترین شبیه‌ سازهای اندروید خود قرار دهیم.

برای دانلود GameLoop به آدرس www.gameloop.com مراجعه کنید.

شبیه ساز GameLoop

محیط کاربری شبیه ساز GameLoop

 

خرید تبلت

7. شبیه ساز اندروید Genymotion

استفاده از شبیه ساز اندروید Genymotion بیشتر به توسعه دهندگان نرم‌افزارهای اندرویدی توصیه می‌شود. این برنامه بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 7 است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های خود را در دستگاه‌های مختلف آزمایش کنید. شما می‌توانید Genymotion با نسخه‌های مختلف از جملهNexus One با اندروید 4.2 و Nexus 6 با اندروید 6.0 پیکربندی و اجرا کنید تا به رفع نیازهای شما کمک کند. Genymotion به صورت رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته است بنابراین می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی شبیه ساز اندروید Genymotion در دسترس بودن آن هم در رایانه و هم در فضا ابری است؛ بنابراین چنانچه از رایانه قدرتمندی برخوردار نیستید می‌توانید از سرورهای Genymotion برای اجرای برنامه‌های خود استفاده کنید.

برای دانلود شبیه ساز Genymotion به آدرس www.genymotion.com مراجعه کنید.

شبیه ساز Genymotion

محیط کاربری شبیه ساز Genymotion

8. شبیه ساز اندروید memu

شبیه ساز اندروید MeMU یک شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر است که می‌تواند در لیست 10 تایی ما قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌های شبیه ساز MeMU پشتیبانی از هر دو چیپ‌ست AMD و Intel است. این شبیه ساز اندرویدی 3 نسخه Kitkat، Jelly Bean و Lolipop را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به این ترتیب بتوانند بازی یا برنامه خود را در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید به اجرا در بیاورند. نسخه ممتاز 2.99 دلار هزینه دارد که تبلیغات را غیرفعال می‌کند و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای دانلود شبیه ساز MeMU به آدرس www.memuplay.com مراجعه کنید.

شبیه ساز MeMU emulator

محیط کاربری شبیه ساز MeMU emulator

9. شبیه ساز اندروید Nox

nox کم حجم ترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوترهای شخصی است که استفاده از آن به گیمرها و توسعه دهندگان اندرویدی توصیه می‌شود. به نظر می‌رسد این شبیه ساز اندروید خوب کار می‌کند و عملکرد بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. این شبیه ساز کاملاً رایگان است و در حال توسعه بودن آن یک مزیت محسوب می‌شود.

برای دانلود شبیه ساز Nox به آدرس www.bignox.com مراجعه کنید.

شبیه ساز Nox

محیط کاربری شبیه ساز Nox

10. شبیه ساز اندروید Phoenix OS

Phoenix OS نام یکی دیگر از جدیدترین شبیه سازهای اندروید است که برای کامپیوترهای شخصی توسعه داده شده است و تجربه فراگیری را در زمینه بازی ارائه می‌دهد. Phoenix OS به سرویس Google Play تجهیز شده که به شما امکان می‌دهد تا هر برنامه و بازی را از طریق دانلود و نصب کنید، اگرچه به‌روزرسانی‌های این سرویس گاهی اوقات شما را با چالش مواجه می‌کند اما با این وجود این شبیه ساز عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. لازم است بدانید که PHOENIX OS از اندروید 7.1 بهره می‌برد که برای یک شبیه ساز اندرویدی نسبتاً جدید به نظر می‌رسد.

برای دانلود شبیه ساز اندروید کم حجم Phoenix OS به آدرس www.phoenixos.com مراجعه کنید.

شبیه ساز اندروید Phoenix OS

محیط کاربری شبیه ساز

در این مطلب به معرفی 10 نرم‌افزار شبیه ساز اندروید پرداختیم که هرکدام از ویژگی‌های خاصی برخوردار بودند، علاوه بر این لیست، برنامه‌های دیگری نیز وجود دارد که ما به آن اشاره نکرده‌ایم و یا از وجود آن بی‌اطلاعیم، بنابراین اگر شما برنامه‌های بهتری را می‌شناسید در بخش نظرات حتماً با ما به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

قیمت گوشی

سوالات متدوال

بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز 7 کدام است؟

BlueStacks ،nox و memu سه شبیه ساز اندرویدی پرطرفدار و محبوب هستند که به سادگی بر روی انواع ویندوز 7، 8، 8.1 و 10 قابل نصب هستند. 

سبک ترین شبیه ساز اندروید کدام است؟

LD Player یکی از سبکترین شبیه‌سازهای اندرویدی است که می‌توانید به سادگی آن را دانلود و نصب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

26 نظر

  1. امیرعلی

    ببخشید کالاف دیوتی موبایل هم روش اجرا میشه

    1. محمدرضا

      پاسخ به امیرعلی

      اگه ی بازیو تو شبیه ساز اجرا کنیم با اونایی که با شبیه ساز پلی میدن میوفتیم یا فرقی نخواهد کرد؟
  2. maria

    ok

  3. امیر

    من ناکس رو ریختم اولاش خیلی عالی کار میکرد بعدش دچار مشکل شد و هی روی 99 درصد گیر میکرد بعدش باز می کرد لگ و هنگ فراوان و اصلا کار نمیکرد و مینداختم بیرون
    بلواستکس رو هم ریختم وقتی باز شد خواستم تو مرورگرش سرچ کنم نوشت بلواستکس در کشور شما ساپورت نمی شود
    حالا میخوام Memu رو بریزم ویندوزم هم 10 هست. کدوم نسخش رو بریزم؟ نسخه 7 یا 8 یا 6

  4. حسین

    روی کدام از این ها میشه فیلتر شکن نصب کرد؟

  5. مهدی

    سلام با شبیه ساز گیم لوپ بازی پابجی رو میشه با دسته گیم بازی کرد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. alirewz

      پاسخ به مهدی

      سلام اره میشه با دسته بازی کرد
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads