داغ ترین ها :
تعویض باتری برخی گوشی های آیفون با تخفیف 63 درصدی!

تعویض باتری برخی گوشی های آیفون با تخفیف 63 درصدی!

پس از این که شرکت اپل اخیرا تایید کرده که سرعت CPU برخی از انواع iPhone های قدیمی تر دچار مشکل شده است، امروز این شرکت، نامه ی غذرخواهی با این عنوان منتشر کرده است:” پیامی به کاربران ما درمورد باتری و عملکرد iPhone”.

اپل در این پیام اعتراف کرده است که کاربران درست احساس کرده اند و سرعت گوشی اپل پایین آمده است. در پاسخ به کسانی که می گویند که مقصر این زوال، شرکت اپل است، این شرکت می گوید که ما هیچ گاه کاری نمی کنیم که طول عمر محصولات مان را کوتاه تر کند.

اکنون اپل درست در زمانی که آماده ی وارد کردن جدید ترین مدل هایش به بازار است، متهم به پایین آوردن هدفمند سرعت گوشی های قدیمی خود شده است؛ بدین ترتیب موجب ایجاد تقاضای بالاتر برای مدل های جدید شده است. تکنولوژی تیتان چیز های مختلفی را ارائه می دهد. تیتان می گوید اکثر اوقات باتری های شیمیایی مانند باتری هایی که در گوشی آیفون قرار دارند و قابل شارژ هستند، با گذشت زمان وقتی گوشی خواستار راه اندازی یک برنامه ی پیچیده است، نمی تواند آخرین قدرت و سرعت را از خود نشان دهد.

قیمت گوشی آیفون را در سایت تکنولایف بررسی کنید.

اگر باتری نتواند گوشی را روشن نگه دارد دیگر گوشی کارایی لازم را نخواهد داشت. با آخرین آپدیت سال قبلِ IOS، یعنی 10.2.1 سیستم عامل “با استفاده از بالاترین نوع عملکرد می توان استفاده از برخی اجزای سیستم را در صورت نیاز برای جلوگیری از از خاموش شدن گوشی، مدیریت کرد.”

 

در واقع شرکت اپل بیان کره است که کاربران iPhone های مدل iPhone 6 تا iPhone 6s plus (شامل iPhone SE) هنگام نصب سیستم عامل و نرم افزار ها و اپلیکیشن های جدید شاهد کاهش سرعت موقتی و عادی در عملکرد و تعدادی باگ جزئی می شوند که رفع شده است. اما اپل اکنون گفته است که فاکتور سومی نیز وجود دارند که باید در نظر گرفته شود، یعنی “بد تر شدن مشکل باتری در این گوشی ها”. عملکرد اکثر گوشی ها وقتی با باتری اورجینال خود کار می کنند پایین می آید.

اپل

اپل اعلام کرده است که : ” ما بازخورد کاربران را در مورد عملکرد باتری های قدیمی گوشی های iPhone و روند حل کردن این مشکل شنیدیم. ما می دانیم که اپل ممکن است شما را ناامید کند و واقعا از این مسئله متاسفیم. در مورد این مسئله سوء تفاهم های زیادی ایجاد شده است که ما آن ها برطرف کرده و شما را از برخی تغییرات انجام شده آگاه خواهیم کرد.”

“اول و از همه مهم تر ما هرگز –و هرگز هیچ کار عمدی برای کوتاه کردن عمر محصولات اپل و یا کاهش عملکرد دستگاه ها نکرده ایم. هدف همیشگی ما این بوده که محصولی تولید کنیم که کاربران مان راضی باشند و تولید iPhone آخرین هدف ممکن خواهد بود.”

اپل می گوید: بدست آوردن اعتماد دوباره ی کاربران اپل، دو مرحله دارد:

  • هزینه ی تعویض باتری با گارانتی iPhone از 50 دلار به 29 دلار کاهش پیدا کرده است. باتری های گوشی های iPhone که تخفیف خورده اند iPhone 6 یا مدل جدید تر هستند که به باتری جدیدی برای تعویض نیاز دارند. شرکت اپل این قیمت را از ژانویه تا دسامبر 2018 ارائه می دهد و اطلاعات بیشتر با جزئیات به زودی اعلام خواهند شد.
  • در مرحله ی دوم در اوایل سال 2018 آپدیت جدید IOS را منتشر خواهد کرد که به کاربران این اجازه را می دهد تا درمورد سلامت باتری گوشی شان مطئمن شوند. این مسئله به کاربران iPhone که دارای مشکل باتری هستند، نشان خواهد داد که اشتباها دچار این مشکل شده اند.

شرکت اپل پیغام خود را در آخر با این جمله به پایان رسانده است ” ما به هیچ عنوان برای از کار انداختن محصولاتمان کاری نمی کنیم. ما در حال حاضر به دلیل اعتماد و حمایت شماست که قادر به انجام کاری هستیم که به آن علاقه دارید و هیچوقت این را فراموش نخواهیم کرد.”

شما می توانیم با کلیک بر روی لینک اصلی نامه ی کامل عذرخواهی را بخوانید. این عذرخواهی ممکن است نتواند جلوی این جریان ها را بگیرد اما از نظر شرکت اپل با این کار می تواند به این مسئله پایان دهد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%db%8c-%d8%b9%d8%b0%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87-%d9%88/
ads
ads