داغ ترین ها :
شکایت از اپل به خاطر یک خش روی صفحه نمایش اپل واچ

شکایت از اپل به خاطر یک خش روی صفحه نمایش اپل واچ

یکی از خطراتی که همیشه گوشی های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها را تهدید می کند، ایجاد ترک یا شکستگی صفحه نمایش است. اما ساعت های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل است که محافظ صفحه یکی از واجباتی است که باید برای وسایل خود تهیه کنید.

اپل واچ

اما خبری رسید مبنی بر اینکه یکی از مالکین کانادایی ساعت اپل، به دلیل افتادن خراش بر روی ساعت خود، قصد دارد تا در طی یک دادخواست اپل را محکوم کند.

این فرد که دین لوباکی نام دارد معتقد بود که اپل واچ را از اپل مارکتینگ تهیه کرده و در آن جا ذکر شده بود که ساعت ضد خش است. با این حال این فرد پس از مدتی با یک خراش بر روی صفحه نمایش این ساعت مواجه شده است. در حقیقت حلقه ای که در پشت ساعت قرار گرفته و هنگامی که شما می خواهید بند را ببندید یا جایگاه آن را جا به جا کنید باعث ساییدگی می شود. اما در هیچ جایی اپل به این موضوع اشاره نکرده که بند می تواند باعث ایجاد ساییدگی شود.

او زمانی که خواست از Apple Store جایگزینی تهیه کند با جواب منفی پشتیبانی اپل مواجه شد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا در یک دادگاه کوچک محلی شکایت خود را مطرح و به دلیل نقص در وسیله، ارائه ندادن پشتیبانی، استرس ایجاد شده در خودش و زمانی که صرف این موضوع کرده، از اپل غرامت بگیرد. نکته جالب پیشنهاد اپل برای ارائه یک ساعت بهتر آن هم به صورت مجانی بود که لوباکی آن را رد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%b1-%db%8c%da%a9-%d8%ae%d8%b4-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c/
ads
ads