داغ ترین ها :
شیائومی احتمالا نسخه 5G ردمی نوت 11s را به بازار معرفی می کند

شیائومی احتمالا نسخه 5G ردمی نوت 11s را به بازار معرفی می کند

شیائومی معمولا میانرده‌های خود را در نسخه‌های متنوعی وارد بازار می‌کند و گاهی اوقات این باعث می‌شود تا کاربران هنگام خرید کاملا گیج شوند و نتوانند تفاوت‌های موجود بین این محصولات را تشخیص بدهند. حالا این قضیه از همیشه پیچیده‌تر شده و سری ردمی نوت 11 شیائومی چندین گوشی مختلف با پسوند‌های S، 5G، پرو، پرو 5G و موارد دیگر را شامل می‌شود. اگر فکر می‌کنید این سری گیج کننده شده است باید به شما بگوییم که احتمالا گوشی دیگری به نام ردمی نوت 11S 5G در راه خواهد بود و شیائومی یک نسخه دیگر نیز به این سری اضافه خواهد کرد.

 

جدیدترین گوشی های برند شیائومی را می‌توانید از سایت تکنولایف با قیمت عالی خریداری کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

ظاهرا IMEI این گوشی در دیتابیس‌های شیائومی دیده شده است و به زودی شاهد معرفی شدن این میانرده جدید خواهیم بود. ظاهرا شیائومی قصد دارد با تولید گوشی‌های متفاوت از یک سری دست خریداران را برای انتخاب باز بگذارد تا آن‌ها بتوانند دقیقا گوشی با مشخصات مورد نظر خریداری کنند.

این موضوع ولی ظاهرا بیشتر باعث گیج شدن کاربران شده و حتی طرفداران این برند نیز دیگر نمی‌توانند به خوبی گوشی‌های مختلف شیائومی و تفاوت‌های آن‌ها را از هم تشخیص دهند.ردمی نوت 11s

ردمی نوت 11 پرو 5G نمایشگری سوپر امولد و ۱۲۰ هرتزی دارد و از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این محصول از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون 695 قدرت می‌گیرد و شارژ سریع ۶۷ واتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و این مجموعه با قیمتی حدود ۲۹۰ یورو به فروش می‌رسد.

حالا گوشی جدید یعنی ردمی نوت 11S 5G احتمالا با قیمت کمتر به بازار عرضه خواهد شد تا کاربران در صورت نیاز به فناوری 5G بتوانند با قیمت کمتر این محصول را خریداری کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از این میانرده جدید در دست نیست و باید دید شیائومی چه مشخصات و چه قیمتی برای این دستگاه در نظر خواهد گرفت.

نظر شما در مورد این پیچیدگی‌های موجود در گوشی‌های شیائومی چیست؟ شما تنوع زیاد و وجود چندین گوشی از یک سری را سیاست درستی می‌دانید یا به نظر شما این کار باعث گیچ شدن کاربران خواهد شد؟ حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-5g-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11s-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7/
ads
ads