داغ ترین ها :
شیائومی بادز ۴ معرفی شد

شیائومی بادز ۴ معرفی شد

شیائومی پس از معرفی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو و MIUI 14 از محصول دیگری به نام شیائومی بادز ۴ رونمایی کرد. شیائومی بادز ۴ به عنوان جایگزین شیائومی بادز ۳ معرفی شد.

 

خرید انواع ایرپاد از برند شیائومی را می‌توانید در فروشگاه تکنولایف دنبال کنید: قیمت هندزفری شیائومی

 

مشخصات شیائومی بادز ۴

شیائومی بادز ۴ بسیار شبیه به ایرپادز اپل می‌ماند. این محصول سری‌های سیلیکونی ندارد و از گواهی IPX54 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. روی هر کدام از بادزهای شیائومی بادز ۴ میکروفن قرار گرفته و کاربران با لمس بدنه این بادزها می‌توانند آن را کنترل کنند.

شیائومی بادز ۴ در حالت بسته

شیائومی بادز ۴ از درایورهای آهنربایی دوگانه بهره می‌برد و به ویژگی حذف صدای مزاحم هوشمند مجهز شده است. این محصول از صدای ۳۶۰ درجه فضایی هم پشتیبانی می‌کند و حالت  Transparency دارد.

شیائومی بادز ۴ از کدک Hi-Res و LHDC 5 پشتیبانی می‌کند که باعث شده کیفیت صدای پخش آن مانند کیفیت صدای پخش CD باشد.  بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این محصول قابلیت حذف صدای باد را هم دارد.

شیائومی بادز ۴ با کیس باز

هربادز به باتری ۳۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و کیس عرضه شده به همراه این محصول هم باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این میزان باتری باعث شده که بتوانید با هر بار شارژ‌ ۶ ساعت موسیقی گوش کنید. اگر کیس را هم به همراه داشته باشید می‌توانید این مدت زمان را تا ۳۰ ساعت افزایش دهید.

شیائومی بادز ۴ مشکی

قیمت شیائومی بادز ۴

شیائومی بادز ۴ با قیمت نزدیک به ۱۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. این محصول در رنگ‌های خاکستری، سفید و سبز راهی بازار می‌شود.

 

 

آخرین اخبار از رویداد شیائومی:
ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%db%b4-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads