داغ ترین ها :

شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو رونمایی شدند

شیائومی از دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو رونمایی کرد. گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ در مقایسه با شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی در کنار معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ از محصولات دیگری از جمله Redmi Buds 4، Watch S1 Pro و رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد. البته که گوشی‌ های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو با MIUI 14 راهی بازار می‌شوند.

 

خرید جدیدترین موبایل های برند شیائومی را در فروشگاه تکنولایف دنبال کنید: قیمت روز گوشی شیائومی

 

صفحه نمایش شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو

هر دو مدل شیائومی ۱۳ با صفحه نمایش AMOLED راهی بازار می‌شوند که حسگر تشخیص اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. روی این صفحه نمایش ناچ حفره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی داخل آن‌ها قرار گرفته. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی تا ۱۹۰۰ هرتز، برخورداری از HDR10+، دالبی ویژن و HLG اشاره کنیم.

شیائومی ۱۳ به صفحه نمایش ۶٫۳۶ اینچی کاملا مسطح مجهز شده که وضوح تصویر آن به Full HD + می‌رسد. گوشی شیائومی ۱۳ پرو هم صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۶۷ اینچ دارد که وضوح تصویر آن به QHD+ می‌رسد که البته لبه‌های آن هم خمیده است.

رنگ‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو

دوربین شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو

ماژول دوربین هر دوی گوشی‌های شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو به صورت مربعی ساخته شده و هر دو گوشی از گواهی IP68 استفاده می‌کنند.

گوشی شیائومی ۱۳ از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX800 استفاده می‌کند که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ماژول دوربین شیائومی ۱۳ پرو

گوشی شیائومی ۱۳ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی سونی IMX989 استفاده می‌کند. دوربین اولتراواید با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود.

هر دو گوشی از دوربین سلفی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که دوربین‌های هر دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از تکنولوژی بهبود تصاویر لایکا استفاده می‌کنند.

دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کنند. هر دو گوشی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4 دارند. شیائومی برای این گوشی‌ها از تکنولوژی خنک کننده مایع استفاده کرده است.

باتری شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو

شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده‌اند. با این حال شیائومی ۱۳ از شارژ سریع ۶۷ وات و شیائومی ۱۳ پرو از شارژ سریع ۱۲۰ وات استفاده می‌کند. هر دو گوشی از تراشه Surge G1 برای محافظت در برابر شارژ برخوردارند و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ معکوس ۱۰ وات دارند.

خانواده شیائومی ۱۳ با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 راهی بازار می‌شوند. این گوشی‌ها از شبکه 5G، 4G و وای-فای- بلوتوث ۵٫۳ و NFC و پورت USB-C برخوردارند.

دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و آبی راهی بازار می‌شوند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی‌ها یک مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارند.

قیمت شیائومی ۱۳

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۳۹۹۹ رنمینبی چین
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۲۹۹ رنمینبی چین
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۵۹۹ رنمینبی چین
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۹۹۹ رنمینبی چین

قیمت شیائومی ۱۳ پرو

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۹۹۹ رنمینبی چین
  • ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۳۹۹ رنمینبی چین
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۷۹۹ رنمینبی چین
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۲۹۹ رنمینبی چین

پیش فروش این گوشی‌ها از امروز شروع شده و تا ۴ روز دیگر رسما راهی بازار می‌شوند. تاریخ عرضه نسخه گلوبال این گوشی‌ها مشخص نشده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b3-%d9%88-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%db%b1%db%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads