داغ ترین ها :
شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در حال ساخت قرار دارند

شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو در حال ساخت قرار دارند

در ماه مارس گزارش شده بود که شرکت شیائومی قصد دارد سه گوشی جدید با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار کند. همچنین گزارش شده بود که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا هم در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود که احتمالا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز می‌شود. بر اساس گزارش‌های جدیدی که به تازگی منتشر شده‌اند، شیائومی قصد دارد گوشی‌های شیائومی 12S و شیائومی 12S پرو را هم با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس راهی بازار کند.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید؛ تخفیف بگیرید: خرید گوشی شیائومی

 

تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ با فناوری ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده که قبلا روی گوشی‌های شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس شیائومی ۱۲ پرو قرار گرفته بود. تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس هم توسط شرکت تایوانی TSMC ساخته می‌شود که به نظر می‌رسد با شماره مدل SM8475 شناخته می‌شود. این تراشه هم با فناوری ۴ نانومتری ساخته می‌شود. گفته شده این تراشه مدل اورکلاک شده تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ است.

انتظار می‌رود که تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس در ماه می یا اواخر اردیبهشت ماه معرفی شود. گفته شده اولین گوشی‌ها با این تراشه هم در خرداد ماه راهی بازار می‌شوند. شرکت‌های موتورولا، لنوو، شیائومی و سامسونگ از جمله برندهایی هستند که از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کنند.

گوشی شیائومی 12S با اسم رمز Diting و شماره مدل 2206123SC شناخته می‌شود. از طرف دیگر گوشی شیائومی 12S پرو هم با اسم رمز Unicom و با شماره مدل 2206122SC در حال ساخت است. متاسفانه شایعات اطلاعات بیشتری درباره مشخصات سخت افزاری سری شیائومی 12S منتشر نکرده اند.

 

جدیدترین اخبار مربوط به برند شیائومی: شیائومی 12S پرو با تراشه Dimensity 9000 تاییدیه 3C را دریافت کرد

 

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شرکت شیائومی روی گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G هم کار می‌کند. این گوشی یک محصول میان‌رده از خانواده سری شیائومی ۱۲ به حساب می‌آید. این گوشی احتمالا با صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD + و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز راهی بازار می‌شود. با توجه به شایعات روی گوشی از تراشه اسنپ دراگون 778G استفاده می‌شود. این گوشی در مدل‌هایی ما ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. همچنین مشخص شده که این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای عکاسی این گوشی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی که در پشت آن قرار گرفته هم به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و از OIS استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. این گوشی تاییدیه‌های لازم را از سازمان FCC یا کمیسیون فدرال ارتباطات  آمریکا دریافت کرده و به همین دلیل چیزی به عرضه آن باقی نمانده است. احتمالا این گوشی هم در ماه می معرفی و راهی بازار می‌شود. قیمت آن هم باید ارزان تر از سری‌های پرچم‌دار خانواده شیائومی ۱۲ باشد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12s-%d9%88-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-12s-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads