داغ ترین ها :
صفحه اول جستجوی گوگل روی موبایل اطلاعات بیشتری را نشان خواهد داد

صفحه اول جستجوی گوگل روی موبایل اطلاعات بیشتری را نشان خواهد داد

مرورگر گوگل امروزه موتور جستجوی شماره یک دنیا است. هیچ فردی را نمی‌توان یافت که ادعا کند برای جستجوی یک موضوع دلخواه از گوگل کمک نگرفته است. اگرچه بعضی از موتورهای جستجوی محلی در بعضی از مناطق محبوب‌تر شده‌اند؛ اما این محبوبیت جهانی گوگل است که آن را پیشتاز می‌کند. این کمپانی دائما ویژگی‌های بیشتری به موتور جستجو و صفحه جستجوی خود اضافه می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کند. در عین‌حال ایجاد یک محیط کاربرپسند نیز یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت است. حالا این شرکت کاری کرده که صفحه اول جستجوی گوگل روی موبایل اطلاعات بیشتری نشان دهد.

 

خرید گوشی موبایل، انواع تبلت و تلویزیون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تکنولایف مراجعه کنید.

 

ویژگی جدیدی که گوگل درحال امتحان آن به صورت محدود است ویژگی پیمایش پیوسته نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک صفحه جستجوی گوگل محتوای بیشتری به اندازه چهار صفحه را مشاهده کنند. این ویژگی درحال حاضر برای جستجوی موبایل بهینه شده که در آن مسلما تعداد کمتری از نتایج در یک صفحه قابل مشاهده است. این ویژگی فعلا در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است.

پیماش پیوسته باعث می‌شود که نتایج جستجوی چهار صفحه در صفحه اول جستجوی گوگل روی موبایل نشان داده شود.

سرچ گوگل

گوگل در حال انجام تدریجی ویژگی پیمایش پیوسته برای اکثر جستجوهای انگلیسی تلفن همراه در ایالات متحده است. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی به تدریج برای کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار گیرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا قبل از رسیدن به دکمه «مشاهده بیشتر» حداکثر چهار صفحه از نتایج جستجوی گوگل را مشاهده کنند. این افزودنی جدید برای هر دو برنامه جستجوی گوگل در اندروید و ای او اس ارائه می‌شود. این خبر به طور رسمی توسط گوگل در توییتی منتشر شد:

صفحه بندی از نتایج جستجوی گوگل کنار می رود

پیمایش پیوسته جستجوهای گوگل  در اکثر جستجوهای انگلیسی دستگاه‌های تلفن همراه در ایالات متحده شروع شده است.

هنگامی که کاربران از چهار صفحه محتوا عبور کنند، همچنان دکمه مشاهده بیشتر را خواهند دید. به گفته گوگل، ویژگی جدید پیمایش پیوسته به کاربران امکان می‌دهد ایده‌ها و الهامات بیشتری برای کارهایی مانند آشپزی بگیرند. علاوه بر این، ویژگی جدید به گوگل اجازه می‌دهد تبلیغات را که بیشتر توسط کاربران مشاهده شده، بررسی کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/
ads
ads