داغ ترین ها :
اولین اطلاعات از اندازه صفحه نمایش پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو منتشر شد

اولین اطلاعات از اندازه صفحه نمایش پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو منتشر شد

امروز گزارش‌های جدیدی درباره صفحه نمایش گوشی زد فلیپ منتشر شد و حالا اطلاعاتی هم از اندازه صفحه نمایش پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در اختیار داریم. این اطلاعات از توییت اخیر راس یانگ (Ross Young) مدیرعامل شرکت Display Supply Chain Consultants یا DSCC به دست آمده است. او در توییت خود به این موضوع اشاره کرد که اندازه صفحه نمایش پیکسل 7 به ۶.۳ اینچ می‌رسد. باید بگوییم که گوشی پیکسل 6 از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی استفاده می‌کرد. در ادامه توییت راس یانگ اطلاعاتی هم از اندازه صفحه نمایش پیکسل 7 پرو منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی صفحه نمایش ۶.۷ اینچی خواهد داشت که دقیقا هم اندازه صفحه نمایش پیکسل 6 پرو خواهد بود.

همچنین مشخص شد که عرضه پنل‌های ساخته شده برای این گوشی‌های هوشمند از ماه می شروع خواهد شد که یک ماه زودتر از زمان عرضه پنل‌های پیکسل ۶ خواهد بود. در ادامه اطلاعات منتشر شده از صفحه نمایش گوشی‌های پیکسل ۷، به این موضوع اشاره شده که گوشی پیکسل 7 پرو از صفحه نمایش LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. گوشی‌های فعالی پیکسل هم از این ویژگی برخوردارند.

چند وقت پیش شایعه شده بود صفحه گوشی پیکسل ۷ کمی کوچک‌تر از پیکسل ۶ خواهد بود. همچنین بر اساس رندرهای منتشر شده از دو گوشی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، این دو گوشی شباهت زیادی به گوشی‌های فعلی شرکت گوگل دارند.

رندر پیکسل ۷ پرو

گزارش‌های جدید می‌گویند که پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با اسم رمز Cheetah و Panther شناخته می‌شود. این گوشی‌ها از نسل دوم تراشه Tensor استفاده خواهند کرد. این تراشه به مودم شخصی‌سازی شده اگزینوس ۵۳۰۰ هم مجهز شده است.

هنوز زود است که بخواهیم درباره گوشی‌های پیکسل صحبت کنیم با این حال منتشر شدن شایعات بیشتر می‌تواند ما را بیشتر با این گوشی‌ها آشنا کند. انتظار می‌رود که گوشی‌های جدید گوگل در فصل پاییز سال آینده معرفی شود.

 

بیشتر بخوانید:
گوشی دوجی ساخت کجاست؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-7/
ads
ads