داغ ترین ها :
گوشی S22 و S22 plus سامسونگ از صفحه‌نمایش با حداقل میزان حاشیه استفاده می‌کنند

گوشی S22 و S22 plus سامسونگ از صفحه‌نمایش با حداقل میزان حاشیه استفاده می‌کنند

گزارش‌هایی وجود دارد که پرچم‌داران نسل بعدی سری گلکسی S22 سامسونگ از حداقل میزان حاشیه در اطراف صفحه‌نمایش برخوردار خواهند شد. در واقع صفحه نمایش گوشی S22 و S22 پلاس قطعا زیباتر از مدل‌های قبلی خواهد بود. چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ برای رونمایی و عرضه‌ی گلکسی S21 FE در ماه ژانویه ۲۰۲۲ آماده می‌شود و پس از یک ماه نیز احتمالا سری گلکسی S22 برای طرفداران معرفی خواهد شد. حال گزارشی منتشر شده که اطلاعات جالبی را از گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس در اختیارمان قرار می‌دهد.

افشاگری که با حساب کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، تصاویری رندرشده از محصولات نسل بعدی سامسونگ منتشر کرده که نشان می‌دهند گوشی S22 و گلکسی S22 plus نسبت به محصولات نسل پیشین از صفحه‌نمایشی کشیده‌تر با حداقل میزان حاشیه استفاده می‌کند.

صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 plus

صفحه نمایش اس 22 و اس 22 پلاس حداقل حاشیه را دارند.

تصاویر منتشر شده گویا شیشه‌های محافظ گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس هستند که تا حدودی ما را با طراحی پنل جلویی پرچم‌داران نسل بعدی سامسونگ آشنا می‌سازند. با توجه به رندرها نیز به راحتی می‌توان متوجه شد که سامسونگ به سراغ تغییر در طراحی ظاهری پرچم‌داران جدید خود رفته است.

باید گفت که در میان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید، مدل‌های اخیر سری گلکسی اس سامسونگ از طراحی ظاهری بسیاری زیبایی برخوردار هستند و توانسته‌اند تحسین منتقدان را برانگیزند، اما سامسونگ می‌خواهد پرچم‌داران نسل بعدی سری گلکسی اس از صفحه‌نمایشی کشیده‌تر برخوردار شوند.

در این بین، آنچه در تصاویر رندر شده نظرمان را به خود جلب کرده، میزان حاشیه‌ی بسیار کمی است که در اطراف صفحه‌نمایش به چشم می‌خورد. با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ امکانات و ویژگی‌های موجود در دو مدل اخیر سری گلکسی زد را به سری اس نخواهد آورد.

درواقع شرکت کره‌ای نمی‌خواهد قابلیت دوربین پنهان شده در پشت صحه‌نمایش را به سری گلکسی اس ۲۲ بیاورد و گویا هر سه مدل سری دارای حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش خواهند بود. ابعاد صفحه‌نمایش مدل‌های مختلف سری گلکسی S22 نیز به این صورت است که مدل استاندارد از صفحه‌نمایش ۶/۱ اینچی و مدل پلاس نیز از صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی استفاده می‌کند. متاسفانه ابعاد صفحه‌نمایش گوشی S22 اولترا هنوز مشخص نشده است.

در حالی که تغییرات جالبی در طراحی پنل جلوی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس صورت خواهد گرفت، دوربین اصلی آن‌ها نیز نسبت به مدل‌های نسل پیشین با پیشرفت محسوسی همراه خواهد بود. گفته شده که پرچم‌داران سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ایزوسل GN5 استفاده خواهند کرد که قادر به ارائه‌ی فوکوس خودکار تمام جهته است.

انتظار می‌رود پرچم‌داران سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ (مجهز به Ray Tracing) به بازار جهانی عرضه شوند؛ تراشه‌ای که شرکت AMD نیز در تولید آن نقش کلیدی داشته و پردازنده‌ی گرافیکی را طراحی کرده است. البته انتظار می‌رود مدلی که وارد بازار آمریکا یا چین شود از تراشه‌‌های ساخت شرکت کوالکام برخوردار باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s22-%d9%88-s22-plus/
ads
ads