داغ ترین ها :
طراحی سامسونگ گلکسی F13 قبل از معرفی رسمی مشخص شد

طراحی سامسونگ گلکسی F13 قبل از معرفی رسمی مشخص شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه یک گوشی میان‌رده جدید در بازار است. این مدل جدید بخشی از سری گلکسی F بوده و اینطور که پیداست با نام تجاری سامسونگ گلکسی F13 در هند معرفی خواهد شد.

 

تکنولایف جدیدترین های سامسونگ را با آفرهای ویژه موجود دارد: قیمت گوشی های سامسونگ

 

طراحی سامسونگ گلکسی F13

بد نیست بدانید طراحی گوشی جدید سامسونگ از سری F بعد از مشاهده در صفحه پشتیبانی هندوستان غول فناوری کره جنوبی فاش شد. در حقیقت در صفحه موردنظر به عرضه این دستگاه در آینده نزدیک اشاره شد. با نگاهی به اطلاعات منتشرشده می‌توان گفت سامسونگ گلکسی F13 با شماره مدل SM-E135F/DS در وب سایت رسمی هندوستان قرار گرفته و در دسترس قرار خواهد گرفت. به غیر از این مدل، دفترچه راهنمای کاربران برای گوشی‌های آینده گلکسی SM-E135F و SM-M135F هم مشاهده شد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، سامسونگ گلکسی F13 را باید به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی F12 معرفی کرد. همچنین این دستگاه در پلتفرم بنچمارک GeekBench هم مشاهده شد که در آن تعدادی از مشخصات فنی کلیدی دستگاه منتشر شده بود. در نخستین نگاه به طراحی دستگاه می‌توان به طراحی ناچ در بخش جلو اشاره کرد. همچنین در بخش عقب دستگاه شاهد یک ماژول دوربین عمودی خواهیم بود که سه سنسور دوربین را در سمت چپ جای داده است. یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه این دستگاه را باید مجهز بودن به حسگر اثر انگشت در بخش کناری دانست. همچنین این اسمارتفون از جک هدفون 3.5 میلی متر پشتیبانی کرده و شاهد پشتیبانی آن از کارت حافظه ذخیره‌سازی جانبی میکرو اس دی هم خواهیم بود.

طراحی سامسونگ گلکسی F13

مطابق با لیست منتشر شده در GeekBench باید گفت گوشی سامسونگ گلکسی F13 مجهز به تراشه اصلی اگزینوس 850 بوده و در کنار آن حافظه رم 4 گیگابایت مشخص است. بد نیست بدانید که سامسونگ گلکسی F13 مجهز به رابط کاربری One UI 4.1 بوده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند آینده سامسونگ هنوز مشخص نیست، اما بروزرسانی‌های بیشتر درباره معرفی سامسونگ گلکسی F13 را خواهیم شنید.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
مانیتور هوشمند سامسونگ M8 در هند عرضه شد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-f13/
ads
ads