داغ ترین ها :
طراحی و تنوع رنگ گوشی S21 FE سامسونگ فاش شد

طراحی و تنوع رنگ گوشی S21 FE سامسونگ فاش شد

گویا انتشار شایعات و گزارش‌ها از گوشی S21 FE تمامی ندارد. امروز طراحی و رنگ های گلکسی S21 FE فاش شد. تاکنون اطلاعات مختلفی از گوشی بالارده‌ی سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته و برای چندین بار نیز معرفی آن به تعویق افتاده است. با این حال، انتظار می‌رود محصول جدید سامسونگ به‌زودی معرفی شود.

 

برای خرید گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در گزارش جدید، طراحی و رنگ های گلکسی S21 FE به واسطه انتشار  قاب‌هایی منتسب به این گوشی فاش شده که علاقه‌مندان را با ظاهر این محصول بیشتر آشنا می‌کنند. در تصاویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که قاب‌های تلفن هوشمند بالارده‌ی شرکت کره‌ای در چه مدل‌هایی خواهند بود که شامل سیلیکونی و شفاف می‌شود.

گوشی S21 FE

قاب سیلیکونی گلکسی S21 FE

در تصاویر می‌توان با طراحی ظاهری محصول جدید سامسونگ نیز آشنا شد. از نظر طراحی ظاهری، گلکسی S21 FE شباهت بسیاری به گوشی S21 خواهد داشت. انتظار می‌رود محصول بالارده‌ی شرکت کره‌ای در ژانویه ۲۰۲۲ (بازه‌ی زمانی بین دی و بهمن ماه) راهی بازار شود.

رنگبندی گوشی S21 Fe

قاب ژله‌ای گلکسی S21 FE

مشخصات سخت‌افزاری گوشی S21 FE سامسونگ

انتظار می‌رود که گوشی جدید سامسونگ در چهار تنوع رنگ‌بندی سفید، مشکی، بنفش و سبز روانه‌ی بازار شود. گویا محصول جدید شرکت کره‌ای نیز مانند مدل‌های دیگر سری پرچم‌دار گلکسی اس در دو مدل عرضه خواهد شد. درواقع مدلی که برای بازار چین و ایالات متحده در نظر گرفته شده همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و مدل در نظر گرفته شده برای بازار جهانی نیز با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه می‌شود.

در پنل جلوی محصول جدید سامسونگ، صفحه‌نمایشی ۶.۴‍۱ اینچی قرار گرفته که از پنل ‌AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و در پنل پشتی نیز می‌توان به ماژول سه‌گانه دست یافت. این ماژول دوربین متشکل شده است از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر با لنز تله‌فوتو که از بزرگ‌نمایی یا زوم سه‌برابر استفاده می‌کند.

از نظر ظرفیت‌ها انتظار می‌رود که سامسونگ، گوشی هوشمند جدید خود را همراه با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه کند و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز دو گزینه در نظر گرفته شده است. گزینه‌ی اول از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار خواهد بود و با قیمت ۶۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شود و گزینه‌ی دوم نیز از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و قیمت ۶۹۹ دلار برخوردار خواهد بود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s21-fe/
ads
ads