داغ ترین ها :
طراحی و مشخصات هدست ریلمی بادز ایر 3 در فضای مجازی قرار گرفت

طراحی و مشخصات هدست ریلمی بادز ایر 3 در فضای مجازی قرار گرفت

گزارش‌های منتشر شده به مشخصات سخت‌افزاری، طراحی ظاهری و ویژگی‌های نرم‌افزاری هدست واقعا بی‌سیم ریلمی بادز ایر 3 اشاره می‌کنند.

تقریبا یک سالی از معرفی هدست واقعا بی‌سیم ریلمی بادز ایر 2 می‌گذرد و حال به نظر می‌رسد نوبت آن رسیده تا شاهد معرفی جایگزینی برای آن باشیم. درواقع گزارش‌هایی منتشر شده که اشاره دارند، ریلمی به زودی هدست واقعا بی‌سیم جدیدی را برای بازار هند معرفی خواهد کرد.

در این گزارش به زمان رونمایی هدست واقعا بی‌سیم ریلمی بادز ایر 3 اشاره‌ای نشده است؛ اما مشخصات سخت‌افزاری آن در اختیارمان قرار گرفته تا کمی بیشتر با محصول بعدی ریلمی آشنا شویم. از نظر طراحی، هدست ریلمی بادز ایر 3 از طراحی تو گوشی یا In-Ear استفاده می‌کند که در مدل نسل پیشین نیز مشاهده کردیم.

 

برای خرید انواع هدفون و هندزفری به سایت تکنولایف مراجعه کنید: هندزفری

 

اطلاعات بیشتر از ریلمی بادز ایر 3

برای ویژگی حذف نویز فعال محیط یا ANC نیز سه میکروفون در نظر گرفته شده که از حالت شفافیت یا Transparency Mode نیز استفاده می‌کنند. این حالت اجازه می‌دهد بخشی از صدای موجود در محیط اطراف کاربر حذف نشود تا کاربر امکان درک دقیق و درست از محیط اطراف خود را داشته باشد.

ابعاد محفظه شارژ نیز کاهش چشمگیری داشته تا فضای کمتری را اشغال کند و حمل کردن آن برای کاربر ساده‌تر و راحت‌تر شود. ریلمی بازنگری نیز در اپلیکیشن مخصوص هدست جدید داشته است؛ به صورتی که کاربران با رفتن به بخش تنظیمات می‌توانند تجربه کار با هدست را شخصی‌سازی کنند.

از ویژگی‌های جالب هدست واقعا بی‌سیم ریلمی بادز ایر 3 می‌توان به امکان اتصال هدست به دو دستگاه به‌صورت همزمان اشاره کرد که اجازه می‌دهد کاربر به سادگی میان دو دستگاه جا به جا شده و موسیقی یا محتوای صوتی مدنظر را از دستگاه مدنظر گوش فرا دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌ها نیز برای حالت بازی در نظر گرفته شده تا گیمرها بتوانند با تاخیر بسیار کم به تجربه بازی‌ها بپردازند. جالب است بدانید که اگر یکی از ایربادها را از گوشتان بردارید موسیقی یا فایل صوتی در حال پخش متوقف خواهد شد که قابلیت بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

از نظر عمر مفید باتری نیز گفته شده که اگر حالت ANC را غیرفعال کنید و استفاده از محفظه شارژ را نیز در نظر بگیرید، امکان استفاده از هدست به مدت ۳۰ ساعت وجود خواهد داشت. البته برای شارژ نیز می‌توانید از درگاه USB-C استفاده کنید. در حالی که در متن گزارش اشاره‌ای به زمان معرفی هدست جدید ریلمی نشده است؛ اما انتظار می‌رود قیمت آن در حدود ۵۴ دلار باشد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات ریلمی:
ریلمی 9i با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d8%b1-3-%d8%af%d8%b1-%d9%81/
ads
ads