داغ ترین ها :
طرح جدید Gmail از ماه آینده در دسترس کاربران قرار می گیرد

طرح جدید Gmail از ماه آینده در دسترس کاربران قرار می گیرد

بعد از آنکه در ماه آوریل از طرح جدید Gmail رونمایی شد کمپانی گوگل اعلام کرد که این طرح به عنوان بخشی از برنامه Early Adopter در دسترس است و تمام کاربران می توانند در ماه آینده از طرح جدید استفاده کنند.

در قالب یک پست در وبلاگ سایت G Suite، این شرکت به بیان جزئیات این طرح برای مدیران آن پرداخت و اعلام کرد که آن ها بعد از در دسترس گرفتن طرح جدید برای کاربران گزینه های زیر را خواهند داشت:

  • اول اینکه بلافاصه کاربران خود را به Gmail جدید منتقل می کند.
  • دوم اینکه اجازه دهید کاربران به انتخاب خود به Gmail بیایند.
  • سوم اینکه چهار هفته به کاربران فرصت داده شود تا به Gmail جدید مهاجرت کنند.

تنظیمات پیش فرض این طرح گزینه سوم خواهد بود. و همچنین این کمپانی اعلام می کند که هشت ماه بعد از معرفی، این طرح در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و طبق گزینه سوم بعد از چهار هفته به صورت خودکار کاربران به نسخه جدید منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: رمزگذاری end-to-end چیست؟

البته قابل توجه است که ماه جولای برای راه اندازی G Suit برای کاربران، انتخاب شده است اما هیچ دلیلی وجود ندارد تا کاربران معمولی Gmail حذف شوند. و این انتظار می رود که در ماه جولای، طرح جدید برای تمامی کاربران در دسترس باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-gmail-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86/
ads
ads