داغ ترین ها :
طرفداران انتظار تولید گوشی هوشمند OnePlus X2 را دارند

طرفداران انتظار تولید گوشی هوشمند OnePlus X2 را دارند

در روز دوشنبه کمپانی وان پلاس یک مصاحبه ای را ترتیب داد که در طی آن مدیر عامل این شرکت آقای پیت لائو به سوالات برخی از طرفداران پاسخ داد. سوالات بیشتر در رابطه موضوعات شخصی ای بود. برای مثال گوشی ای که از آن استفاده می کند و اینکه آیا او شغلش را دوست دارد و در کنار این مسائل سوال دیگری در رابطه با اینکه در آینده چه قابلیت هایی به گوشی های هوشمند این کمپانی اضافه خواهد شد. این ها تمامی سوالاتی بود که آقای لائو به آن ها جواب داد ولی نکته جالب این مصاحبه، علاقه مند نبودن کاربران به گوشی هوشمند OnePlus X بود که باعث سوپرایز شدن رئیس این کمپانی شد.

فروشگاه تکنولایف به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی گوشی های وان پلاس در ایران شما را به دیدن گوشی های با کیفیت این کمپانی و خرید گوشی وان پلاس از سایت تکنولایف دعوت می‌کند.

وان پلاس X

در سال 2015 کمپانی وان پلاس یک گوشی هوشمند با نام وان پلاس X عرضه کرد که در رنج میان رده قرار می گرفت و از قیمت خیلی مناسبی برخوردار بود. اما بعد از گذشت نیمی از سال این برند اعلام کرد که گوشی OnePlus X2 تولید نخواهد شد و زین پس تمرکز شرکت بر روی گوشی های پرچمدار خواهد بود.

با وجود آنکه طرفداران منتظر تولید نسل دیگری از این خانواده هستند و با وجود شایعات پخش شده مبنی بر آنکه این در حال کار بر روی نسل جدید این گوشی است، ولی مدیر عامل OnePlus هیچ واکنشی به این اخبار نداشت. با این حال این مقام مسئول مصاحبه را با این خبر که گوشی هوشمند OnePlus 6 در ماه مه معرفی خواهد شد، مصاحبه را به پایان رسانید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b7%d8%b1%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-oneplus-x2-%d8%b1/
ads
ads