داغ ترین ها :
ظاهر آیفون SE 3 به آیفون SE 2020 شبیه است؛ اما سخت‌افزار قوی‌تری دارد

ظاهر آیفون SE 3 به آیفون SE 2020 شبیه است؛ اما سخت‌افزار قوی‌تری دارد

شرکت اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون 13 خود رونمایی کرده و هم اکنون خبرهایی پیرامون تصمیم این شرکت برای تولید مدل جدید آیفون SE با تراشه قوی‌تر و پشتیبانی از شبکه 5G شنیده می‌شود. در اولین اطلاعات گفته شده که ظاهر آیفون SE 3 به آیفون SE سال ۲۰۲۰ نزدیک است.

ویژگی‌های آیفون SE 3

بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده می‌توان گفت شرکت اپل قصد دارد از طرح آیفون SE مدل 2020 برای گوشی جدید خود استفاده کند؛ این بدان معنا است که در گوشی جدید شاهد نمایشگر 4.7 اینچ LCD با حاشیه‌های قابل توجه در قسمت بالا و پایین خواهیم بود. همچنین احتمال وجود سنسور Touch-ID در بدنه آلومینیومی دور از ذهن نیست. این احتمال هم وجود دارد که ظاهر آیفون SE 3 نتواند نظر خیلی‌ها را به خود جلب کند.

ظاهر آیفون SE 3 به آیفون SE 2020

ظاهر آیفون SE 3 به آیفون SE سال ۲۰۲۰ شبیه است.

بر اساس شایعات منتشرشده، شرکت اپل قصد دارد از جدیدترین تراشه خود، یعنی A15 Bionic در کنار مودم کوالکام اسنپدراگون X60 مدل 5G استفاده کند؛ این مشخصات و قابلیت‌ها در گوشی‌های سری آیفون 13 مشاهده شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند تولید آیفون SE 3 در دسامبر سال 2021 آغاز خواهد شد و در بهار سال 2022 معرفی می‌شود. برخی منابع مدعی هستند که شرکت اپل قصد دارد مدل مینی را در خط تولید سال آینده متوقف کند و آیفون SE می‌تواند به عنوان یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه برای خرید از سوی کاربران مورد استقبال قرار گیرد.

همانطور که می‌دانید، شرکت اپل در کنار مدل‌های اصلی، یک مدل مینی را هم در کنار گوشی‌های سری آیفون طراحی و تولید می‌کند که با قیمت ارزان در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد دارد این روند را با متوقف کردن تولید نسخه آیفون مینی پایان دهد و به جای آن شاهد تولید و عرضه مدل SE خواهیم بود. در صورتی که شما علاقه‌مند به خرید گوشی ارزان قیمت آیفون هستید و تمایل به پرداخت هزینه زیاد را ندارید، بهترین گزینه در سال آینده میلادی آیفون SE 3 خواهد بود؛ این دستگاه قابلیت‌های خوبی خواهد داشت که در میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-3/
ads
ads