داغ ترین ها :
ریلمی 9i از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند

ریلمی 9i از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند

به‌تازگی تصاویری منتشر شده که ظاهر ریلمی 9i را نشان می‌دهند. در این تصاویر مشخص شده که این محصول جدید برند چینی در پنل پشتی خود دارای سه دوربین است و حسگر اسکنر اثر انگشت نیز در لبه‌ی سمت راست قرار می‌گیرد.

 

گوشی های ریلمی را با گارانتی معتبر و بهترین قیمت از سایت تکنولایف خریداری کنید: گوشی Realme

 

انتظار می‌رود به‌زودی ریلمی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را در چهار مدل به بازار عرضه کند. درواقع سری ریلمی 9 شامل چهار مدل است که متشکل می‌شوند از نسخه‌ی استاندارد، ریلمی 9i، ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس. البته مدل 9i ارزان‌ترین گوشی هوشمند این سری خواهد بود.

چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد که اشاره به مشخصات سخت‌افزاری مدل 9i داشتند و حال نوبت به تصاویر رندر شده رسیده تا ما را با ظاهر ریلمی 9i آشنا کنند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود ریلمی 9i دارای صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی باشد که از مشخصاتی مانند وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و IPS LCD استفاده می‌کند. انتظار می‌رود حسگر اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار گرفته و با دکمه‌ی پاور ادغام شده باشد.

در دل محصول جدید برند ریلمی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ قرار گرفته که مبتنی بر لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده و از مودم LTE استفاده می‌کند. با این حساب، خبری از مودم 5G در ارزان‌ترین مدل سری ریلمی 9 نخواهد بود. از نظر نرم‌افزاری انتظار می‌رود که ریلمی 9i همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI به بازار عرضه شود.

در تصاویر می‌توان مشاهده کرد که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در انتهای گوشی قرار گرفته و در کنار آن می‌توان درگاه USB-C و حفره‌های مخصوص بلندگو را مشاهده کرد. در دل دستگاه، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که البته فناوری شارژ آن هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم با چه سرعتی می‌توان آن را شارژ مجدد کرد.

در پنل پشتی ریلمی 9i ماژول سه‌گانه‌ای قرار گرفته که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، اما مشخصات دو حسگر دیگر هنوز در اختیارمان قرار نگرفته است. انتظار می‌رود محصولات جدید شرکت چینی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شوند. در مورد دو مدل ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس نیز گفته شده که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ و صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پنل OLED استفاده می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9i/
ads
ads