داغ ترین ها :
گوشی S22 با طراحی تخت مانند آیفون 13 روانه بازار می شود

گوشی S22 با طراحی تخت مانند آیفون 13 روانه بازار می شود

باز هم نزدیک به رونمایی از کهکشانی‌های سامسونگ هستیم و خبر‌های داغ هر روزه به‌دستمان می‌رسد؛ گلکسی S22 و گلکسی S22+ برای جنگ با آیفون‌ها وارد بازار می‌شوند و انتظار داریم سامسونگ در سری جدید S22 خلاقیت به خرج دهد و بتواند رقابت خوبی با گوشی‌های هم رده رقیبش ایجاد کند. شایعات می‌گویند که این خلاقیت در ظاهر گلکسی S22 اعمال می‌شود.

 

برای دیدن قیمت گوشی های سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

تازه‌ترین اخبار و شایعاتی که بسیار به حقیقت نزدیک هستند باز هم در مورد طراحی گلکسی S22 و گلکسی S22+ هستند که طبق آن، این دو گوشی مانند نسل قبلی از طراحی نمایشگر تخت و قاب پشتی تخت و صاف استفاده می‌کند و خبری از نمایشگرهای خمیده نیست.

با توجه به توییت جنجالی افشاگر معروف IceUniverse که گفته:

گلکسی S22 و S22+ درست مانند آیفون 13 بدون ناچ هستند. نمایشگر و قاب پشتی صاف و تخت خواهد بود و صفحه‌نمایش هم حاشیه‌های بسیار باریکی دارد.

سامسونگ گلکسی S22

بر اساس این توییت، دو عضو کوچکتر S22 که شامل گوشی‌های گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس می‌شود، صفحه نمایش تخت با اضلاع قرینه و پشتی صاف خواهند داشت. همانطور که ذکر کردیم IceUniverse می‌گوید ظاهر گلکسی S22 مانند آیفون‌های سری 13 خواهد بود اما بدون ناچ یا بریدگی نمایشگر هستند. مقایسه این دو گوشی نشان می‌دهد که گوشی‌های سری S22 مانند گوشی‌های اپل دارای لبه‌های صاف خواهند بود، اگرچه شایعات گذشته به طور مداوم فریم‌های گرد را در هر سه مدل سری S نشان می‌دادند.

مشخصات سامسونگ گوشی S22

علاوه بر درز اخبار از S22 و S22 پلاس ، حساب کاربری Ice Universe جزئیاتی را در مورد دوربین S22 Ultra هم به اشتراک گذاشت. مشخصات دوربین‌های اصلی S22 Ultra دستخوش تغییراتی شده‌اند. به نظر می‌رسد تغییرات جزئی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهبود یافته شروع می‌شود. دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی هم روی این گوشی قرار گرفته و حسگرهای کوچک جدید سونی برای دوربین‌های 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین 10 مگاپیکسلی پریسکوپ هم روی این گوشی دیده می‌شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%a7%d9%87%d8%b1-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22/
ads
ads