داغ ترین ها :
ظرفیت باتری گلکسی S22 و توان شارژر آن فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی S22 و توان شارژر آن فاش شد

حساب کاربری Ice Universe در توییتر امروز اطلاعات جدیدی از ظرفیت باتری گلکسی S22 فاش کرده است. به گفته این حساب کاربری ظرفیت باتری گلکسی S22 به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. همچین مشخص شده که این گوشی سامسونگ از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری گلکسی S22

موضوع جالب اینجاست که دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می کنند. اتفاقی که می‌تواند برای خیلی‌ها عجیب و ناراحت کننده باشد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی‌های گلکسی S22 بدون شارژر راهی بازار می‌شوند و برای داشتن شارژر هم باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

دلیل ظرفیت باتری S22 می‌تواند ضخامت کم این گوشی هم باشد. شایعات می‌گویند که گلکسی اس 22 گوشی باریکی خواهد بود و ضخامتی کمتر از آیفون 13 هم خواهد داشت.

این احتمال وجود دارد که گلکسی S22 کوچک‌ترین پرچم‌دار این شرکت پس از گوشی گلکسی S10e باشد. شایعات می‌گویند که این گوشی صفحه نمایشی در اندازه ۶.۰۶ اینچ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند.

حساب کاربری Ice Universe در کنار فاش کردن ظرفیت باتری Galaxy S22 چند روز پیش به این موضوع اشاره کرد که مدل‌های مختلف گلکسی S22 با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار می‌شوند. شایعات می‌گویند که این تراشه از هسته‌های قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹ گیگاهرتز و هسته‌های Cortex-A710 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند.  همچنین داخل این تراشه چهار هسته Cortex-A510 هم قرار گرفته‌‌اند که احتمالا با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. داخل این تراشه پردازنده گرافیکی AMD هم قرار گرفته که به گفته شایعات فرکانس آن به ۱۲۵۰ مگاهرتز می‌رسد.

برخی دیگر از شایعات هم می‌گویند که گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. این گوشی‌ها به احتمال زیاد در دی ماه معرفی می‌شوند. هر چقدر به زمان عرضه این گوشی‌ها نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن ها خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

رندرهای تبلت گلکسی A8 2021 سامسونگ لو رفت!

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22/
ads
ads