داغ ترین ها :
ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نور CE 2 لایت مشخص شد

ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نور CE 2 لایت مشخص شد

شرکت وان پلاس اعلام کرده که قصد دارد در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه گوشی وان پلاس 10R را معرفی خواهد کرد؛ اما این احتمال وجود دارد که در کنار گوشی وان پلاس 10R گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت هم معرفی شود. این گوشی احتمالا مدلی ضعیف‌تر از گوشی وان پلاس نورد CE 2 خواهد بود. امروز اطلاعات جدیدی درباره ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت هم منتشر شده که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

البته وان پلاس کمی قبل از معرفی رسمی این گوشی، تصویری از این محصول در توییتر منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را ببیند.

 

تمام گوشی های OnePlus موجود در سایت تکنولایف را ببنید: گوشی وان پلاس

 

از نظر ظاهری گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت خیلی به گوشی ریلمی ۹ پرو شباهت دارد. چرا که مالک اصلی هر دو شرکت ریلمی و وان پلاس شرکت BBK Electronics است. حسگر تشخیص اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب شده و روی لبه سمت راست گوشی قرار گرفته است. روی همین لبه دکمه‌های تنظیم صدا هم دیده می‌شوند. در قسمت مربوط به جزیره گوشی هم ساختاری مشابه گوشی ریلمی ۹ پرو را مشاهده می‌کنید. سه دوربین پشت برای گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت در نظر گرفته شده است. دو دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک‌تر را در این قسمت مشاهده می‌کنید. فلش LED هم کمی پایین‌تر از دوربین کوچک‌تر قرار گرفته است.

در سایت آمازون هند هم مشخص شد که ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار است.

گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت از صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح تصویر Full HD + استفاده می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. روی این صفحه نمایش یک دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین اصلی که در پشت گوشی دیده می‌شود حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته است. گوشی جدید وان پلاس با تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ راهی بازار می‌شود. این گوشی ۶ و ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. همان طور که مشخص شد ظرفیت باتری گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت به ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت با اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS 11 راهی بازار می‌شود. روی این گوشی خبری از دکمه مخصوص هشدار نیست.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:
وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b8%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1-ce-2-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads