داغ ترین ها :
هندزفری بلوتوثی OPPO Enco Buds 2 به زودی عرضه خواهد شد

هندزفری بلوتوثی OPPO Enco Buds 2 به زودی عرضه خواهد شد

در سال گذشته شاهد عرضه OPPO Enco Buds به عنوان یک محصول سطح پایه در دنیای هندزفری‌های بلوتوثی بودیم. هم اکنون به نظر می‌رسد که این کمپانی قرار است یک جانشین برای آن معرفی کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، OPPO Enco Buds 2 در وب سایت صدور تاییدیه اداره ارتباطات و مقررات دولتی دیجیتال امارات (TDRA) ظاهر شد و می‌توان انتظار داشت که هدفون‌های جدید کمپانی در آینده نزدیک عرضه خواهند شد. بد نیست بدانید که TDRA برای هدفون‌های جدید، تاییدیه را اعطا کرده است. بد نیست بدانید که لیست‌های منتشرشده شامل جزئیات پیرامون هندزفری‌های جدید اوپو نیستند، اما اشاره‌ای به نام قبلی Enco Buds 2 دارند و به خوبی نشان می‌دهند که به زودی عرضه خواهد شد.

 

هدفون های بی سیم با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی تکنولایف ببنید: قیمت هندزفری

 

هندزفری بلوتوثی OPPO Enco Buds 2

همانطور که مشاهده شد، هدفون‌های بیسیم توسط TDRA UAE تایید شده‌اند و در وب سایت آن‌ها با شماره مدل ETE41 و نام OPPO Enco Buds 2 قرار گرفته است. بد نیست برای یادآوری نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم.

مشخصات فنی OPPO Enco Buds

هدفون‌های بی سیم اوپو دارای درایورهای داینامیک 8 میلی متر هستند و ارتباط آن‌ها از طریق نسخه بلوتوث 5.2 برقرار خواهد شد. در حقیقت این هندزفری‌های بلوتوثی می‌توانند با سرعت و با هر دستگاه‌های که دارای رابط کاربری ColorOS است، متصل شوند و از کدک صوتی AAC و همچنین Dolby Atmos Audio پشتیبانی می‌کنند.

گوشی‌های OPPO Enco دارای تاییدیه IP54 هستند که می‌‌توانند در برابر گرد و غبار و آب از خود مقاومت نشان دهند. همچنین آن‌ها از ENC (لغو نویز محیط) برای تماس‌ها و کنترل‌های حرکت لمسی پشتیبانی می‌کنند. بد نیست بدانید هندزفری جدید اوپو از برنامه HeyMelody برای تنظیمات و بروزرسانی نرم افزار پشتیبانی خواهد کرد.

وزن هر کدام از گوشی‌ها معادل 4 گرم بوده و می‌تواند تا 6 ساعت فقط با یک بار شارژ دوام آورد. همچنین مدت زمان باقی ماندن شارژ با استفاده از محفظه مخصوص به 24 ساعت خواهد رسید. شما می‌توانید این محفظه را با استفاده از USB Type-C هم مجددا شارژ کنید. در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتر پیرامون هندزفری‌های بلوتوثی جدید اوپو هستید، بهتر است بدانید که باید منتظر بمانید تا با خبرهای بیشتر بتوان به اطلاعات جدید دسترسی پیدا کرد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اوپو:
اوپو K10 5G با باتری 5000 میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab%db%8c-oppo-enco-buds-2/
ads
ads