داغ ترین ها :
تبلت OPPO Pad Air با گوشی‌های سری Reno 8 عرضه خواهد شد

تبلت OPPO Pad Air با گوشی‌های سری Reno 8 عرضه خواهد شد

اوپو به تازگی از تبلت Pad Air خود در هند رونمایی کرد. این دومین تبلت برند پس از معرفی OPPO Pad بوده که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و در اوایل سال جاری با پردازنده اصلی کوالکام اسنپدراگون 870 معرفی شد. بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، تبلت OPPO Pad Air در اوایل ماه ژوئن و در هندوستان عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های جدید منتشرشده، کمپانی اوپو در حال آزمایش گوشی‌های Reno 8 و Tab Air در هند است. بر اساس گزارش‌هایی که در گذشته منتشر شد هم می‌توان گفت سری Reno 8 تا اواسط ژوئن در کشور عرضه خواهد شد.

گمانه‌زنی‌ها برای عرضه اوپو Pad Air در کنار سری Reno 8 وجود دارد. با این حال، خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که خط تولید Reno 8 تا اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای در کشور عرضه خواهد شد. متاسفانه در گزارش‌هایی که منتشر شده است، خبری از تنوع رنگ یا قیمت و سایر مسائل پیرامون تنظیمات وجود ندارد.

 

لیست امروز گوشی های هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت روز گوشی

 

مشخصات OPPO Pad Air

تبلت جدید اوپو مجهز به صفحه نمایش 10.36 اینچ ال سی دی بوده که وضوح 1200 × 2000 پیکسل را ارائه می‌کند. همچنین این دستگاه از قلم OPPO Pencil پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به رابط کاربری ColorOS 12 بوده که مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. همچنین در بخش جلو شاهد قرارگیری سنسور سلفی 5 مگاپیکسل خواهید بود و این در حالی است که در بخش عقب دستگاه یک سنسور 8 مگاپیکسل قرار دارد.

این دستگاه مجهز به تراشه اصلی کوالکام اسنپدراگون 680 بوده و می‌تواند توان لازم را به دستگاه برای اجرای برنامه‌های مختلف ارائه کند. بد نیست بدانید که این تبلت جدید هوشمند در کشور چین با مدل‌های 4 و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این دستگاه انرژی خود را از باتری 7100 میلی آمپر ساعت دریافت می‌کند و نکته مهم درباره آن پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات است؛ این یک قابلیت عالی در تبلت‌ها بوده تا کاربران بتوانند سرعت بالای شارژ مجدد را تجربه کنند. بد نیست بدانید که تبلت جدید شرکت اوپو با اسپیکرهای چهارگانه عرضه خواهد شد و قیمت آن معادل 194 دلار است. همچنین رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

 

e sim چیست، آیا ای سیم در ایران کاربرد دارد؟
راه اندازی سیم کارت الکترونیکی در ایران

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-oppo-pad-air-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9/
ads
ads