داغ ترین ها :
عرضه جهانی شیائومی پوکو C40 در آینده نزدیک انجام می‌شود

عرضه جهانی شیائومی پوکو C40 در آینده نزدیک انجام می‌شود

گوشی هوشمند پوکو C40 به تازگی در وب سایت‌های کمیسیون ملی و پخش ارتباطات (NBTC) و اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شد و هم اکنون در وب سایت TDRA امارات متحده قرار گرفته است. این آژانس تاییدیه گوشی هوشمند را صادر کرد، اما هنوز اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده می‌توان گفت گوشی شیائومی پوکو C40 در وب سایت TDRA امارات به صورت کامل قرار گرفته که این مسئله نشان‌دهنده عرضه آن در آینده بسیار نزدیک خواهد بود. بد نیست بدانید این دستگاه در وب سایت تاییدیه امارات TDRA با شماره مدل 220333QPG و نام Poco C40 قرار دارد.

 

جدیدترین و پرفروش‌ترین گوشی های شیائومی را در تکنولایف ببنید: قیمت گوشی های شیائومی

 

Poco C40

همچنین پوکو به تازگی از طریق یک پست انجمن تایید کرده است که دو دستگاه جدید با نام‌های Poco C40 و Poco C40+ به زودی در خط تولید گوشی‌های مقرون به صرفه سری C برند قرار خواهند گرفت. این دستگاه با همان شماره مدل در وب سایت‌های NBTC و BIS مشاهده شده است. پوکو هنوز راه‌اندازی و مشخصات این دستگاه را فاش نکرده است، با این حال به لطف افشا شدن برخی اطلاعات شاهد جزئیات دستگاه هستیم.

مشخصات احتمالی پوکو C40

با توجه به انتشار اطلاعاتی که در گذشته مشاهده شد، می‌توان گفت این دستگاه از یک پردازنده غیرعادی با نام JR510 استفاده خواهد کرد که ناشناخته است. همچنین انتظار می‌رود که گوشی هوشمند آینده پوکو مجهز به رابط کاربری MIUI Go باشد که یک نسخه ضعیف شده از رابط کاربری اصلی شیائومی به حساب می‌آید. در حقیقت این نسخه از سیستم عامل MIUI سبک‌تر بوده و می‌توان از آن به عنوان یک رابط کاربری معمولی برای گوشی‌های اقتصادی یاد کرد. همانطور که می‌دانید، سیستم عامل اندروید هم دارای یک نسخه Go Edition بوده که سبک‌تر است و می‌توان آن را نسخه ضعیف شده سیستم عامل اصلی گوگل به حساب آورد.

این اسمارتفون از وای فای 2.4 گیگاهرتز و 5.0 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. لیست‌های منتشر شده در گذشته تایید می‌کنند که این دستگاه فقط از شارژر 10 وات پشتیبانی کرده و ابعاد آن معادل 167.18 × 76.87 میلی متر است. هنوز قیمت این دستگاه توسط شیائومی فاش نشده است، اما احتمالا با قیمت کمتر از 128 دلار عرضه خواهد شد. برای خرید گوشی Poco C40 می‌توانید از فروشگاه ما دیدن کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-c40/
ads
ads