داغ ترین ها :
شیائومی ردمی 10 پاور با تراشه اسنپدراگون 680 عرضه شد + قیمت و مشخصات فنی

شیائومی ردمی 10 پاور با تراشه اسنپدراگون 680 عرضه شد + قیمت و مشخصات فنی

هفته گذشته شاهد عرضه شیائومی ردمی 10 پاور در بازار هندوستان بودیم. این گوشی هوشمند را می‌توان یک عرضه غافلگیرکننده از سوی کمپانی به حساب آورد که مجهز به چیپست اسنپدراگون 680 و حافظه رم 8 گیگابایت است. در زمان عرضه شاهد قیمت‌گذاری محصول از سوی کمپانی بودیم، اما تاریخ فروش آن مخفی نگه داشته شد. هم اکنون ردمی 10 پاور به صورت رسمی به فروش رسیده است.

 

مشخصات و قیمت تمام گوشی های شیائومی را در تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

 

شیائومی ردمی 10 پاور

قیمت و زمان عرضه ردمی 10 پاور

این دستگاه با قیمت 196 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در حال فروش است. این محصول در دو رنگ نارنجی و مشکی موجود است. در حال حاضر مردم هندوستان می‌توانند این دستگاه را از فروشگاه‌های مجاز خود خریداری کنند.

مشخصات و ویژگی‌ها

ردمی 10 پاور مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچ IPS LCD با وضوح HD+ است. همچنین نمایشگر این دستگاه با نسبت ابعاد تصویر 20:9، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گس 3 همراه است. همچنین این اسمارتفون قدرت خود را از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 680 دریافت می‌کند و در کنار آن شاهد 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خواهید بود.

ردمی 10 پاور

البته شما می‌توانید در صورت نیاز از یک کارت حافظه جانبی تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت هم استفاده کنید. این گوشی هوشمند مجهز به یک باتری قدرتمند 6 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و در کنار آن از فناوری شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند؛ به خاطر داشته باشید که درون جعبه دستگاه یک شارژر 18 وات قرار دارد و این یک امتیاز بزرگ برای دستگاه به حساب می‌آید. در صورتی که نرم افزار دستگاه برای شما مهم است، بد نیست بدانید ردمی 10 پاور دارای رابط کاربری MIUI 13 بوده که مبتنی بر اندروید 11 است.

سایر ویژگی‌های این گوشی را می‌توان مجهز بودن به نسخه 5.0 بلوتوث، رادیو، جدیدترین نسخه وای فای، جک هدفون 3.5 میلی‌متر و موارد مشابه عنوان کرد. در بخش عقب دستگاه شاهد دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.8 در کنار یک سنسور پرتره 2 مگاپیکسل خواهید بود. حسگر اثر انگشت این دستگاه در کنار ماژول دوربین قرار دارد. همچنین شما می‌توانید از سنسور سلفی 5 مگاپیکسل ردمی 10 پاور برای ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی یا برقراری تماس استفاده کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. اصغر بیگلری

    نسخه ردمی ۱۱ و ۱۲ پاور عرضه نشد میشه بگید چرا اینجوری شده

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به اصغر بیگلری

      سلام به سیاست‌های شرکت شیائومی برمی‌گرده
  2. عاطفه

    سلام وقت بخیر
    زمان فول شارژ شدن این گوشی از صفر تا ۱۰۰ درصد چقدر است؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به عاطفه

      سلام وقت خوش حدود ۳ ساعت
      1. عاطفه

        پاسخ به احسان نیک پی

        ممنون ازینکه وقت گذاشتین و پاسخ دادین بزرگوار🙏
        1. امیرحسین

          پاسخ به عاطفه

          سلام ایا تو این گوشی بخش گیم توربو هم هست؟
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به عاطفه

          پیروز باشید 🌱
  3. میلاد محمدی

    سلام اگه ممکنه این گوشی رو موجود کنید و قیمت مناسب بزارید این وگوشی و ردمی 10 سی هر دو با قیمت 180 یورو عرضه شدن اما بعضی از فروشگاه‌ها با قیمت بسیار بالا دارن میفروشن

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-10-%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1/
ads
ads