داغ ترین ها :
هایلو RS4 Plus با صفحه نمایش 1.78 اینچ عرضه شد

هایلو RS4 Plus با صفحه نمایش 1.78 اینچ عرضه شد

هایلو به عنوان زیرمجموعه شرکت شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد و هم اکنون شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی هستیم. این ساعت هوشمند با نام هایلو RS4 Plus دارای قابلیت‌هایی همانند ردیابی سلامت و تناسب اندام  همانند بررسی اکسیژن خون (SpO2)، ضربان قلب، نظارت روی فشار خون و دماسنج است. همچنین این اسمارت واچ مجهز به سنسورهای جاذبه و گام‌شمار بوده و در کنار آن شاهد پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف و چندین عملکرد تعبیه شده خواهید بود.

 

برای خرید محصولات برند Haylou از فروشگاه اینترنتی تکنولایف دیدن کنید: محصولات هایلو

 

هایلو RS4 Plus

ساعت هوشمند هایلو RS4 Plus در تاریخ 26 مارس معرفی شد و هم اکنون در تعداد زیادی از فروشگاه‌های مطرح در بازار جهانی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید هایلو RS4 Plus را برای نظارت و مدیریت روی وضعیت سلامت خود در زمان واقعی خریداری کنید. این ساعت هوشمند جدید هایلو برای کاربران زن و مرد مناسب بوده و توانسته تاییدیه IP68 که نشان‌دهنده مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است را به دست آورد. سایر قابلیت‌های موجود در ساعت هایلو RS4 را می‌توان اندازه‌گیری فاصله، شمارش گام‌ها، مصرف کالری و نظارت روی خواب عنوان کرد. همچنین هشدار ساعت، نظارت بر سلامت زنان و کنترل دوربین را باید از سایر ویژگی‌های جدید ساعت هایلو Rs4 عنوان کرد.

هایلو RS4 Plus

بیشتر از 100 حالت مختلف ورزشی در ساعت هوشمند هایلو Rs4 وجود دارد که شامل دویدن، بدمینتون، بسکتبال، دوچرخه‌سواری، پرش و فوتبال می‌شود. صفحه نمایش 1.78 اینچ آمولد یک نمای واضح با برخی از رنگ‌های بسیار روشن را ارائه می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این ساعت را باید باتری 230 میلی‌آمپر ساعتی دانست که می‌تواند مدت زمان 10 روز ماندگاری شارژ را رقم بزند و 40 روز هم در حالت آماده به کار قرار داشته باشد. تسمه‌های سیلیکونی ساعت هوشمند هایلو برای استفاده از طولانی‌مدت از خود ماندگاری و دوام نشان خواهد داد.

 

مطالب مرتبط دیگر:
مقایسه هایلو W1 و T19

 

هایلو RS4 Plus

فراموش نکنید که ساعت هوشمند هایلو RS4 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده و دارای بیشتر از 100 واچ فیس است. وزن این ساعت معادل 57 گرم بوده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی در دسترس قرار دارد.

هایلو RS4 Plus

توجه داشته باشید که ساعت جدید هایلو با قیمت کمتر از 60 دلار عرضه می‌شود و ممکن است در برخی از بازارهای جهانی با تخفیف‌های ویژه همراه باشد.

 

مقایسه هندزفری هایلو Gt3 با Gt3 پرو:
تفاوت هایلو gt3 و gt3 pro

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%84%d9%88-rs4-plus-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-1-78/
ads
ads