داغ ترین ها :
عکس های جدیدی از هواوی Nova 4 درز پیدا کرد

عکس های جدیدی از هواوی Nova 4 درز پیدا کرد

کمپانی هواوی بنا دارد تا گوشی جدید خود را با نام Nova 4، در تاریخ 17 دسامبر معرفی کند. مدل صفحه نمایش این گوشی هوشمند از ویژگی های بارز آن است که در نگاه اول توجه کاربران را به خود جلب می کند. در رابطه با معرفی گوشی با این مدل صفحه نمایش جدید، هواوی رقابتی را با سامسونگ آغاز کرده بود که حالا می دانیم سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی A8s در تاریخ 10 که از مدل صفحه نمایش مشابه بهره می برد، هواوی را در این بخش مغلوب خود کرده است و سامسونگ گوشی خود با این مدل صفحه نمایش را در تاریخ 10 دسامبر معرفی خواهد کرد.

حال امروز عکس هایی از گوشی هوشمند Nova 4 به بیرون درز کرده است که ظاهر این گوشی هواوی را کاملا نمایان می کند. همانطور که از قبل می دانستیم، صفحه نمایش این گوشی هوشمند ناچ طرح O بوده و صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را در اختیار گرفته است. با نگاه به قسمت پشتی قاب این گوشی هوشمند در می یابیم که هواوی دوربین سه گانه را برای این گوشی در نظر گرفته است و علاوه بر دوربین سه گانه، اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی قاب قرار گرفته است.

پیشتر نیز اطلاعاتی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده اند که همگی بیانگر آن هستند که هواوی چیپست Kirin 980 را در این گوشی بکار گرفته که در پرچمداران اخیر این کمپانی دیده شده است. سیستم عامل این گوشی هوشمند آخرین ورژن اندروید یعنی نسخه 9.0 Pie می باشد که مدتی پیش معرفی شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-nova-4-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d9%be%db%8c%d8%af%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d8%af/
ads
ads