داغ ترین ها :
نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش

نوکیا ۹ با دوربین پنج گانه و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش

پرچمدار بعدی کمپانی HMD Global نوکیا 9 خواهد بود. تا به امروز شایعات فراوانی در رابطه با این گوشی هوشمند در رسانه ها منتشر شده است و این اسمارت فون حواشی زیادی حول خود دارد. بارز ترین ویژگی این گوشی دوربین پنج گانه آن می باشد که از ابتدای راه مورد توجه بوده و عکس های درز کرده از این گوشی هوشمند همگی آن را تائید می کنند.

نوکیا 9

همانطور که در تصویر منتشر شده نمایان است،  فرم قرار گیری دوربین ها به صورت ستاره می باشد. هر کدام از این سنسور ها قابلیت خاص خود را دارد و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده اند بیان می کنند که سنسور های این گوشی مخصوص Bookeh، عکسبرداری با کیفیت بالا هنگام زوم، عکسبرداری عریض و … خواهند بود. پنج گانه بودن دوربین پشت در حالی است که دوربین سلفی آن تک گانه می باشد.

جدا از بخش دوربین، عکس جدید صفحه نمایش این گوشی نوکیا را نیز نشان می دهد که با اولین نگاه ناچ نبودن آن توجه را به خود جلب می کند. این کمپانی نیز مانند برند های دیگر علاقه زیادی به صفحه نمایش مدل ناچ دارد اما در این محصول شاید این مدل به کار گرفته نشود. دیگر بخشی که توجه به خود جلب می کند اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش است که این روزها طرفدار زیادی دارد. لازم به ذکر است که این گوشی گواهینامه های مربوطه از FCC و بلوتوث را دریافت کرده است و به احتمال فراوان در رویداد MWC 2019، این اسمارت فون به صورت رسمی معرفی گردد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-9-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%be%d9%86%d8%ac-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88/
ads
ads