داغ ترین ها :
عینک هوشمند هواوی درکنار لپ تاپ میت بوک ایکس پرو معرفی شد

عینک هوشمند هواوی درکنار لپ تاپ میت بوک ایکس پرو معرفی شد

هواوی در کنار ساعت هوشمند هواوی واچ D محصولات دیگری نیز معرفی کرده که شامل عینک هوشمند هواوی و لپ تاپ میت بوک پرو ایکس می‌شوند.

 

برای خرید لپ‌تاپ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

به نظر می‌رسد هواوی با دست پر آمده تا جایگاه پیشین خود در بازار گجت‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها را به دست آورد. شرکت چینی پس از اینکه توسط ایالات متحده تحریم شد بخش قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را از دست و به خاطر اینکه با افت شدید درآمد مواجه شد نتوانست در بخش‌های دیگر نیز پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشد.

با این حال، شرکت چینی در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را بار دیگر باز پس بگیرد و دوباره به جایگاه پیشین خود در بازار گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و گجت‌های پوشیدنی برسد. البته کار هواوی در این بین ساده نیست؛ زیرا رقبای قدیمی این شرکت در حال پیشرفت هستند و شرکت‌های نوظهور نیز مانند اوپو، ریلمی و وان‌پلاس برای حضور پررنگ‌تر در بازارهای جهانی تلاش می‌کنند.

از تلاش‌های اخیر هواوی برای بازگشت به جایگاه گذشته را می‌توان معرفی محصولات جدید این شرکت نامید. هواوی گوشی هوشمند جدیدی با صفحه‌نمایش تاشدنی معرفی کرده که پی ۵۰ پاکت نام دارد. در این بین ساعت هوشمندی نیز به نام هواوی واچ D معرفی شده که از امکاناتی مانند سنجش فشارخون و ثبت نوار قلب برخوردار است.

البته شرکت چینی کار را در معرفی دو محصول خاتمه نداده و در کنار آن‌ها، عینک هوشمند و همچنین لپ تاپ میت بوک ایکس پرو را معرفی کرده که از صفحه‌نمایش ۱۴.۲ اینچی برخوردار است و از سیستم عامل ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند. چنین اتفاقی در حالی رخ داده که هواوی در حال گسترش سیستم‌عامل هارمونی است و محصولات جدید این شرکت یعنی هواوی واچ D، عینک هوشمند و گوشی هوشمند پی ۵۰ پاکت مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی ۲ هستند.

عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند هواوی علاوه بر اینکه امکانات گسترده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد از ظاهری شیک و زیبا نیز برخوردار است. به این صورت که کاربر می‌تواند حق انتخاب از میان سه نوع فریم داشته باشد یا برای لنزها مشخص کند که مدل آفتابی باشد یا از عینکی با لنزهای طبی استفاده کند. روی فریم بلندگوهای قدرتمند ۱۲۸ میلی‌متری قرار گرفته و از چند میکروفون نیز برخوردار شده‌اند تا کاربر بتواند با فرمان صوتی از دستیار هوشمند سلیا هواوی استفاده کند.

درواقع کاربر نیازی به ژست‌های حرکتی یا لمس فریم نخواهد داشت و می‌تواند با استفاده از دستیار هوشمند سلیا از امکانات مختلف عینک هوشمند استفاده کند. همانطور که پیش‌تر ذکر کردیم عینک هوشمند هواوی مبتنی بر سیستم عامل هارمونی است و برای کاربری توسعه داده شده که زندگی روزمره‌ی مشغولی دارند و می‌خواهند در حین انجام کارهای مختلف بدون نیاز به تماشای صفحه‌نمایش گوشی هوشمند از امکانات مختلف آن برخوردار شوند. حال این امکانات می‌تواند شامل برقراری تماس یا گوش فرا دادن به موسیقی باشد یا از عینک برای مسیریابی در نقشه استفاده کنند.

عینک هوشمند هواوی از گواهی IPX4 برخوردار است؛ به این صورت که می‌تواند در برابر پاشش آب مقاومت کند. گویا با هر بار شارژ نیز به مدت ۱۶ ساعت می‌تواند خدمات به کاربر ارائه دهد. البته میزان عمر مفید باتری بسته به نوع فعالیت کاربر متفاوت خواهد بود؛ برای مثال شما با هر بار شارژ کامل باتری عینک هوشمند هواوی می‌توانید به مدت ۴.۵ ساعت مکالمه کنید یا ۶ ساعت به موسیقی گوش دهید.

علاقه‌مندان در چین می‌توانند عینک هوشمند هواوی را در دو مدل سفارش دهد. مدل اول که از لنزهای طبی برخوردار است از برچسب قیمتی معادل ۲۶۶ دلار استفاده می‌کند و مدل دوم که لنزهای آفتابی دارد با قیمتی معادل ۲۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. محصول جدید هواوی هم‌اکنون راهی بازار چین شده، اما مشخص نیست که برنامه‌ی هواوی برای عرضه‌ی محصول در بازار جهانی چه خواهد بود.

 

 

لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو مدل 2022

میت بوک ایکس پرو مدل 2022 را می‌توان جدیدترین لپ تاپ بالارده‌ی هواوی دانست که همراه با تراشه‌ی نسل یازدهی اینتل، صفحه‌نمایشی ۱۴.۲ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و باتری با ظرفیت ۶۰ وات ساعت به بازار عرضه می‌شود. صفحه‌نمایش این لپ تاپ از نسبت ابعاد ۳ به ۲ برخوردار خواهد بود و وضوح تصویر آن نیز به ۳۱۲۰ در ۲۰۸۰ پیکسل می‌رسد.

محصول جدید هواوی از وزن ۱.۳۸ کیلوگرم و ضخامت ۱۵.۵ میلی‌متر برخوردار است. میزان روشنایی صفحه‌نمایش میت بوک ایکس پرو مدل 2022 به ۵۰۰ نیت می‌رسد و قادر است تمامی رنگ‌های گاموت P3 را پشتیبانی کند. از درگاه‌های ورودی و خروجی محصول جدید شرکت کره‌ای می‌توان به وجود ۴ درگاه USB-C (۲ درگاه از نوع USB 3.2) و جک هدفون اشاره کرد.

برای شارژ باتری درگاه USB-C ۹۰ واتی در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند با استفاده از آن باتری ۶۰ وات ساعتی لپ‌تاپ را مجددا شارژ کند. هواوی برای محصول جدید خود پردازنده‌ی گرافیکی Intel Iris Xe را در نظر گرفته که البته کاربر می‌تواند به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4x دسترسی داشته باشد و برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز ظرفیتی تا نهایت ۱ ترابایت از نوع M2 SSD انتخاب کند.

میت بوک ایکس پرو مدل 2022 به‌صورت از پیش نصب شده با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به دست کاربران می‌رسد. مدل پایه‌ی لپ‌تاپ جدید هواوی با پردازنده‌ی Core i5 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمتی معادل ۱۴۹۰ دلار و مدل برخوردار از پردازنده‌ی Core i7 با ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز با قیمتی معادل ۱۹۶‍۱ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads