داغ ترین ها :
عینک واقعیت افزوده اوپو ایر گلس معرفی شد

عینک واقعیت افزوده اوپو ایر گلس معرفی شد

اوپو عینک واقعیت افزوده‌ای معرفی کرده که ایر گلس نام دارد و می‌تواند محتوای واقعیت افزوده را به کاربران ارائه دهد.

شرکت اوپو از برندهایی است که می‌خواهد در زمینه‌های مختلف، محصولاتی نوآورانه به علاقه‌مندان معرفی کند. درواقع فعالیت‌های اوپو طی سال‌های اخیر تغییر یافته و از تولید گوشی‌های هوشمند به محصولات دیگر ازجمله هدست‌ها و افزونه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی رسیده است.

 

گوشی های برند Oppo را می توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید: گوشی اوپو

 

البته تاکنون اوپو دو مدل عینک با ویژگی واقعیت افزوده را معرفی کرده، اما این بار به سراغ افزونه‌ای رفته که با اتصال به عینک کاربر، قابلیت‌های متعددی را در اختیار وی قرار می‌دهد. این افزونه که ایر گلس نام دارد به عینکی با طراحی مخصوص متصل می‌شود و می‌تواند با تابش اطلاعات در مقابل چشم کاربر، داده‌های مختلفی را ارائه دهد.

ایر گلس از دو قسمت تشکیل می‌شود؛ قسمت اول، عینکی است که شامل سخت‌افزار مانند تراشه‌ی اسنپدراگون ور ۴۱۰۰ و لنز می‌شود و قسمت دوم نیز افزونه‌ای است که با اتصال به عینک، اجازه می‌دهد به محتوای واقعیت افزوده دسترسی داشته باشید.

اطلاعات واقعیت افزوده با پروژکتوری بسیار کوچک نمایش داده می‌شوند که از نظر ابعاد به اندازه‌ی دانه‌ی قهوه است. ایر گلس از نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیت برخوردار شده تا کاربر بتواند در هر شرایط از میزان روشنایی، محتوای واقعیت افزوده را مشاهده کند.

کاربر می‌تواند با لمس بدنه‌ی افزونه، ژست‌های حرکتی، فرمان صوتی یا حرکت سر، ایر گلس را کنترل کند. محصول جدید اوپو می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار دهد که شامل وضعیت آب و هوا، تقویم، مسیریابی و موارد دیگر می‌شود.

انتظار می‌رود اوپو ایر گلس در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ در دو رنگ‌بندی سیاه و سفید به بازار عرضه شود. همچنین برای فریم عینک نیز دو رنگ‌بندی نقره‌ای و تمام مشکی وجود خواهد داشت تا علاقه‌مندان بتوانند محصول جدید شرکت چینی را با توجه به سلیقه‌ی خود انتخاب کنند.

برای دسترسی به امکانات ایر گلس نیاز به اپلیکیشن اسمارت گلس خواهید داشت که می‌توان از طریق ساعت هوشمند اوپو واچ ۲ یا هر یک از گوشی‌های هوشمند اوپو که از رابط کاربری ColorOS 11 یا بالاتر استفاده می‌کند به آن دسترسی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:
هدست واقعیت مجازی اپل

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%da%af%d9%84%d8%b3/
ads
ads