داغ ترین ها :
فروشگاه اپلیکیشن تایزن تعطیل شد

فروشگاه اپلیکیشن تایزن تعطیل شد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کنار گذاشتن سیستم‌عامل تایزن است تا تمرکز خود را روی محصولات اندرویدی بگذارد. در همین راستا فروشگاه اپلیکیشن تایزن هم تعطیل شده است.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اگر از کاربران محصولات سامسونگ باشید، حتما می‌دانید که شرکت کره‌ای فروشگاهی مجازی برای دسترسی کاربران به اپلیکیشن‌های خود به نام تایزن اپ استور دارد. با این حال به نظر می‌رسد که کار شرکت کره‌ای با فروشگاه مجازی خود به پایان رسیده و می‌خواهد آن را طی ماه‌های آینده از دسترس کاربران خارج سازد.

در خرداد سال گذشته سامسونگ دسترسی کاربران جدید به تایزن اپ استور را مسدود کرد و تنها کسانی دسترسی به فروشگاه مجازی شرکت کره‌ای داشتند که در گذشته اقدام به ثبت نام کرده بودند. البته این کاربران نیز تنها می‌توانستند اپلیکیشن‌هایی را دانلود کنند که در گذشته اقدام به دانلودشان کرده بودند.

با این حال در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ سامسونگ تصمیم گرفت فروشگاه اپ استور را برای همیشه ببندد. با این حساب اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند قدیمی سری زد هستید بهتر است به دنبال خرید محصولی مبتنی بر اندروید یا یکی از آیفون‌های اپل بروید. آخرین محصول از سری زد درواقع سامسونگ زد ۴ نام داشت که در سال ۲۰۱۷ معرفی و سپس به بازار عرضه شد.

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کنار گذاشتن سیستم‌عامل تایزن برای همیشه است. چندی پیش سری ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ معرفی شد که برخلاف محصولات پیشین از سیستم عامل تایزن استفاده نمی‌کرد؛ بلکه مجهز شده بود به نسخه‌ی سوم Wear OS گوگل که به‌صورت مشترک توسط مهندسان دو شرکت طراحی و توسعه یافته است.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%86/
ads
ads