داغ ترین ها :
ایکس باکس سری ایکس و سری اس پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه مارس در انگلیس شدند

ایکس باکس سری ایکس و سری اس پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه مارس در انگلیس شدند

به گزارش سازمان GfK و GSD کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس در ماه مارس با افزایش فروش ۶۱ درصدی مواجه شدند و دلیل آن هم موجود بودن کنسول ایکس باکس سری ایکس در بسیاری از فروشگاه‌ها بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده کنسول نینتندو سوییچ در ماه مارس در مکان دوم قرار گرفت که البته همچنان به عنوان پرفروش‌ترین کنسول تا اینجای سال ۲۰۲۲ در کشور انگلیس به حساب می‌آید. کنسول پلی استیشن ۵ هم برای دومین ماه متوالی در مکان سوم قرار دارد و دلیل آن هم عرضه کم این کنسول به بازار است.

 

انواع کنسول بازی اصل را می‌توانید از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید: قیمت کنسول بازی

 

هم اکنون ۱۸ ماه می‌شود که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلی استیشن ۵ راهی بازار شه‌اند و این کنسول‌ها به شدت از موضوع کاهش تولید تراشه در دنیا رنج می‌برند. کاهش تولید تراشه در دنیا نه تنها در ساخت گوشی‌های هوشمند تاثیر داشته، بلکه باعث شده مایکروسافت و سونی نتوانند به میزان لازم کنسول راهی بازار کنند و به همین دلیل خرید این کنسول‌ها در دنیا بسیار سخت شده است.

این کنسول‌ها که در نوامبر سال ۲۰۲۰ راهی بازار شدند، فروش فوق العاده‌ای را تجربه کردند و موجودی آن‌ها به سرعت به پایان می‌رسد. با توجه به این موضوع که بیش از یک سال و نیم از عرضه این کنسول‌ها می‌گذرد، سخت می‌توان گفت که کدام کنسول محبوب‌تر است. با این حال در دو ماه گذشته ایکس باکس سری ایکس و سری اس پرفروش‌ترین کنسول‌های بازار کشور انگلیس بودند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بازار انگلیس یکی از مهم‌ترین بازارها برای شرکت‌های سازنده کنسول به حساب می‌آید. قطعا این گزارش باعث خوشحالی مایکروسافت شده، چرا که این شرکت توانسته در طول دو ماه گذشته فروش مناسبی در اروپا و انگلیس پیدا کند.

در قسمت نرم افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی Elden Ring همچنان به عنوان پرفروش‌ترین بازی در انگلیس شناخته می‌شود. این بازی در ماه مارس 2.77 میلیون نسخه تنها در انگلیس فروش داشت. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌های پرفروش ماه مارس در انگلیس را مشاهده کنید:

رتبه نام بازی
1 Elden Ring (Bandai Namco)
2 Gran Turismo 7 (Sony)
3 Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
4 FIFA 22 (EA)
5 WWE 2K22 (2K Games)
6 Tiny Tina’s Wonderlands (2K Games)
7 Grand Theft Auto Online (Rockstar)
8 Pokémon Legends: Arceus (Nintendo)*
9 Horizon Forbidden West (Sony)
10 Kirby and the Forgotten Kingdom (Nintendo)*
11 F1 2021 (Codemasters)
12 Red Dead Redemption 2 (Rockstar)
13 Assassin’s Creed Valhalla (Ubisoft)
14 NBA 2K22 (2K Games)
15 Star Wars: Battlefront 2 (EA)
16 Star Wars Jedi: Fallen Order (EA)
17 Mario Kart 8: Deluxe (Nintendo)*
18 Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege (Ubisoft)
19 Call of Duty: Vanguard (Activision Blizzard)
20 Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin (Square Enix)

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این آمار فروش شامل فروش نسخه فیزیکی می‌شود و اطلاعاتی از فروش نسخه دیجیتالی در دسترس نیست.

 

بیشتر بخوانید:
ایکس باکس گیم پس چیست

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a8%da%a9%d8%b3-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b3/
ads
ads