داغ ترین ها :
سامسونگ توانسته در 3 ماهه سوم 2021 بیشترین تعداد گوشی را بفروشد

سامسونگ توانسته در 3 ماهه سوم 2021 بیشترین تعداد گوشی را بفروشد

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که با وجود افت فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱، فروش سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 قابل قبول بوده است. به نظر می‌رسد حتی کمبود تراشه در دنیا که پس از شیوع بیماری کرونا به وجود آمد، نتوانسته روند رشد سامسونگ را متوقف کند. با این حال، آنچه شرکت تحلیلی کانالیس گزارش می‌دهد، افت فروش مجموع گوشی‌های هوشمند فروخته شده در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ است. قیمت گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف ببنید. ما امکان انتخاب از بین جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ را برای شما فراهم کرده‌ایم.

فروش سامسونگ در سه ماهه سوم 2021

براساس گزارش‌های منتشر شده میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ (بازه‌ی زمانی ابتدای ماه جولای تا انتهای ماه سپتامبر) نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ با افت ۶ درصدی همراه بوده است.

کارشناسان شرکت کانالیس که در زمینه‌ی تحلیل بازار گجت‌های هوشمند فعالیت دارد، کمبود قطعات اولیه به خصوص تراشه را دلیل اصلی افت فروش گوشی‌های هوشمند عنوان کرده‌اند. در گزارشی که کانالیس منتشر کرده به مدت زمان مورد نیاز برای رفع مشکلات پدید آمده نیز اشاره می‌شود.

طبق تحلیل‌های صورت گرفته حداقل به یک سال زمان نیاز است تا مشکلات ناشی از کمبود تراشه برطرف شود و شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند بتوانند از حداکثر ظرفیت تولید خود برخوردار شوند.

در این بین، سامسونگ توانسته نه‌تنها بیشترین میزان فروش گوشی هوشمند را در میان شرکت‌های سازنده داشته باشد، بلکه ۲۳ درصد از کل فروش محصولات را طی بازه‌ی زمانی سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ به خود اختصاص دهد. اپل نیز در رده‌ی دوم قرار گرفته و توانسته ۱۵ درصد از مجموع گوشی‌های هوشمند فروخته شده در بازه‌ی زمانی ذکر شده را در اختیار گیرد. این آمار نشان می‌دهند که فروش سامسونگ در سه ماهه سوم 2021 بهتر از شرکت‌های دیگر بوده است.

کانالیس توضیح می‌دهد که آمار اپل نیز مانند سامسونگ از موفقیت این شرکت خبر می‌دهد؛ به صورتی که اپل نسبت به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رشدی ۳ درصدی را تجربه کند. در جایگاه سوم، شیائومی قرار دارد و جایگاه چهارم و پنجم نیز به ویوو و اوپو تعلق گرفته است.

با وجود اینکه آمارها از افت فروش گوشی‌های هوشمند خبر می‌دهند؛ اما کانالیس معتقد است که شرکت‌های سازنده‌ می‌توانند ضرر رخ داده را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ جبران کنند. کارشناسان کانالیس عقیده دارند روزهایی مانند جمعه‌ی سیاه یا روز مجردان در چین می‌توانند فروش گسترده‌ای را به همراه داشته باشند.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

گوشی S21 Fe سامسونگ در تاریخ 22 دی راهی بازار می‌شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d9%87-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%85-2021/
ads
ads