داغ ترین ها :
سامسونگ در کره جنوبی رکورد فروش گوشی هوشمند را شکست

سامسونگ در کره جنوبی رکورد فروش گوشی هوشمند را شکست

گزارش‌های منتشر شده از کره جنوبی نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته رکورد فروش گوشی هوشمند در این کشور را طی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ بشکند. این آمارها توسط شرکتی به نام کانترپوینت منتشر شده که در زمینه‌ی تحلیل بازار کار می‌کند. فروش سامسونگ در کره جنوبی به قدری بالا بوده که تقریبا می‌توان گفت تمام بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را در اختیار دارد.

 

خرید گوشی های سامسونگ از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با گارانتی معتبر: گوشی سامسونگ

 

کانترپوینت در گزارش جدید خود اشاره کرده که سامسونگ توانسته به لطف محبوبیت روز افزون گوشی‌های تاشدنی و همچنین خروج ال‌جی از بازار تلفن‌های هوشمند بخش قابل توجهی از بازار کره جنوبی را به خود اختصاص دهد.

با خروج شرکت ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند فرصتی برای سامسونگ فراهم شد تا بتواند سهم این شرکت از بازار کره جنوبی را نیز به خود اختصاص دهد. البته فروش موفقیت‌آمیز محصولاتی ازجمله گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 با صفحه‌نمایش تاشدنی نیز به رشد سهم سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند کره جنوبی کمک کرده‌اند.

آنچه از گزارش‌ها مشخص می‌شود طی سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ سامسونگ توانسته ۸۵ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید از ۱۵ درصد باقیمانده، ۱۲ درصد به اپل اختصاص دارد و ۳ درصد باقیمانده نیز به شرکت‌های دیگر تعلق می‌گیرد. درواقع کوپرتینویی‌ها توانسته‌اند با عرضه‌ی سری آیفون 13 به دومین شرکت پرفروش در کره جنوبی طی بازه‌ی زمانی سه‌ماهه ۲۰۲۱ تبدیل شوند.

خروج ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند سبب شده تا از میان ۱۰ گوشی پرفروش بازار کره جنوبی، ۹ گوشی را محصولات سامسونگ تشکیل دهند. جالب است بدانید که گلکسی زد فلیپ 3 نیز توانسته به پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار کره جنوبی تبدیل شود. در این بین گلکسی S21 در جایگاه دوم قرار دارد و گلکسی زد فولد 3 نیز توانسته در جایگاه چهارم قرار گیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار کره جنوبی طی سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱.

۱۰ گوشی پرفروش بازار کره جنوبی طی سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

کانترپوینت معتقد است که فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ با رشد بیشتری همراه خواهد بود. دلیل این امر نیز رشد روز افزون میزان محبوبیت گوشی‌های تاشدنی سامسونگ و همچنین عرضه‌ی سری آیفون ۱۳ در بازار کره جنوبی بیان شده است. با این حال انتظار می‌رود مشکلات پیش آمده در تولید تراشه همچنان روی میزان فروش تاثیرگذار باشند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8%db%8c/
ads
ads